اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان خبر داد

اختصاص 94 هزار میلیون ریال برای پروژه‌های توزیع برق زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: اعتباری بالغ بر بیش از 94 هزار میلیون ریال برای بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 94 هزار میلیون ریال برای پروژه‌های توزیع برق زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در سال‌های اخیر نگاهی مهندسی و تکنولوژیک به پروژه‌ها داشته و همه امور را با هوشمندی پیگیری کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه جلب رضایت مشترکین را سرلوحه کار خود قرار داده و پروژه‌ها را در سریع‌ترین زمان اجرا می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیش از 344 هزار مشترک دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه 100 درصد جمعیت شهری استان زنجان از نعمت برق بهره‌مند هستند، تصریح کرد: 99.5 درصد از جمعیت روستایی استان نیز از نعمت برق برخوردار هستند.

وی به تامین برق 129 حلقه چاه کشاورزی به عنوان یکی از پروژه‌های پیش‌بینی شده شرکت توزیع برق استان زنجان در سال جاری اشاره کرد و افزود: ساماندهی شبکه‌های برق شهرهای ارمغان‌خانه و صائین‌قلعه و کابلی‌کردن آنها از دیگر پروژه‌های این شرکت به شمار می‌رود.

کاظمی تامین برق فاز پنج و شش شهرک گلشهر کاظمیه، تامین برق مسکن مهر رضوان و بیش از 90 پروژه دیگر را از دیگر پروژه‌های تعریف شده در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برشمرد و ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای پروژه‌های مذکور 94 هزار و 138 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با انجام اقدامات مناسب در محورهای هفت‌گانه تحول اداری،‌ موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی‌های سال گذشته شده، تصریح کرد: این شرکت به عنوان دستگاه برگزیده و برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اذعان داشت: توسعه دولت الکترونیک، رضایتمندی ارباب رجوع، ارائه ایده‌های نو و فناوری‌های نوین، انجام پروژه‌های منطقه‌ای و مشارکت مناسب در توسعه زیرساخت‌های استان زنجان از جمله اقدامات مهم شرکت توزیع نیروی برق استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول