اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق آبادان:

تعمیرات برق در آبادان از 20 مهرماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق آبادان گفت: تعمیرات برق مناطق مختلف آبادان مجدداً از 20 مهرماه آغاز می‌شود.

تعمیرات برق در آبادان از 20 مهرماه آغاز می‌شود

اکبر ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: بعد از گذشت فصل گرم سال، اقدامات خود را برای رفع مشکلات برق در فصل زمستان در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده در فصل خنکی در ساعات مشخصی خاموشی داده و مشکلات و نواقص پیش‌روی برق مناطق مختلف مسکونی شهرستان را رفع می‌کنیم.

رئیس اداره برق آبادان تصریح کرد: البته اگر شهرداری تعامل و همکاری بیشتری با اداره برق داشته باشد در انجام پروژه‌هایمان موفق‌تر عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از 20 مهرماه سال جاری تعمیرات برق شهرستان مجدداً در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: طبق روند سال‌های گذشته گزارش‌های کار و ساعات خاموشی را مکتوب به فرمانداری اعلام می‌کنیم.

ناصری با بیان اینکه 100 دستگاه جداساز شبکه در شهرستان نصب کرده‌ایم، عنوان کرد: برای پایداری بیشتر شبکه و کاهش حوزه و زمان خاموشی، تجهیزاتی از جمله کلیدهای گازی که خاموشی‌ها را به حداقل می‌رساند و تعداد نصب آنها در آبادان در یکی دو سال گذشته بالغ بر 53 دستگاه می‌شود، به شبکه اضافه کرده‌ایم.

وی در پایان اظهار کرد: در راستای پیشرفت امور عمرانی برق در شهرستان نیز برنامه‌های مطلوب و مؤثری در دستور کار قرار داده که امیدواریم با تعامل و حمایت سایر بخش‌های اجرایی مرتبط به نحو احسنت محقق شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول