اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

فروش 450 میلیارد تومان اوراق مشارکت طرح‌های آب و برق خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از انتشار 450 میلیارد تومان اوراق مشارکت طرح‌های این سازمان از امروز خبر داد.

فروش 450 میلیارد تومان اوراق مشارکت طرح‌های آب و برق خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، علیرضا رضانیا اظهار داشت: این اوراق که مربوط به تعدادی از طرح‌های بزرگ آبی کشور است، از 29 شهریور ماه جاری به مدت یک هفته در سراسر کشور منتشر می‌شود.

وی افزود: در این دوره از فروش اوراق مشارکت، سازمان آب و برق خوزستان 450 میلیارد تومان اوراق مربوط به طرح‌های سد، نیروگاه، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و آبرسانی به شهرها با سود 20 درصد به فروش می‌رساند.

رضانیا با اشاره به اینکه اوراق مذکور از طریق شعب منتخب بانک ملی به فروش خواهد رسید، اضافه کرد: این اوراق بی‌نام، قابل انتقال به غیر و معاف از مالیات هستند و همچنین پرداخت اصل و سود اوراق توسط بانک ملی ایران تضمین شده است.

وی با بیان اینکه افزون بر 70 درصد از محل درآمد این دوره از اوراق به طرح‌های بزرگ آبرسانی اختصاص خواهد یافت، افزود: فروش اوراق مذکور تأثیر بسزایی در به نتیجه رسیدن پروژه‌های ملی در دست اجرا خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از عموم مردم دعوت کرد با شرکت در این سرمایه‌گذاری سودآور، از مزایای این طرح اقتصادی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول