اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

برق‌گرفتگی و سقوط چاه جان مرد جوان را گرفت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: جوان 24 ساله‌ای بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی در چاه دچار برق‌گرفتگی شد و با سقوط در چاه فوت کرد.

برق‌گرفتگی و سقوط چاه جان مرد جوان را گرفت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان حوادث 72 ساعت گذشته بیان کرد: در این مدت به 2 هزار و 393 تماس پاسخ گفته شد که از این تعداد 735 تماس به مزاحمان و هزار و 658 تماس به مددجویان اختصاص داشت.

وی افزود: در این مدت 335 مورد ماموریت انجام شد که 132 مورد آن مربوط به تصادفات رخ داده در استان بود که بر اثر آن 159 نفر مجروح شدند و سه نفر جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه در بخش تصادفاتی که به وقوع می‌پیوندد موتورسواران سهم ویژه‌ای به خود اختصاص می‌دهند، گفت: در این مدت 76 تصادف موتورسیکلت در قم رخ داد که این تصادفات 94 مجروح بر جای گذاشت.

فراهانی ادامه داد: بر اثر حوادث موتورسیکلت در این مدت سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی برخورد موتورسیکلت با کامیون را از جمله حوادث شاخص در روز گذشته عنوان کرد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر کشته شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه همیشه بی‌احتیاطی حادثه‌آفرین است عنوان کرد: بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی جوان 24 ساله در روستای قباد بزن دچار حادثه برق‌گرفتگی شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه این جوان به داخل چاه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

فراهانی از دیگر حوادث روز گذشته را سقوط سه نفر از ارتفاع در تقاطع خیابان جمهوری و عطاران عنوان کرد و گفت: مجروحان این حادثه با دو آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی از برخورد پژو با یک خودرو نیسان در این روز خبر داد و تصریح کرد: این حادثه که در کیلومتر 10 اتوبان قم - تهران رخ داد سه مجروح بر جای گذاشت که با دو آمبولانس به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول