اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز مازندران:

آرزوی ملت‌های مسلمان سقوط سران فریب خورده است

خبرگزاری فارس: دادستان مرکز مازندران گفت: ملت‌های مسلمان بسیاری از کشورها آرزو دارند سران فریب خورده کشورهایشان سرنگون شوند تا ارادت و علاقمندی خود را به قرآن کریم و اهل بیت(ع) نشان دهند.

آرزوی ملت‌های مسلمان سقوط سران فریب خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان در شهرستان ساری با محکوم کردن اهانت‌هایی که امروزه به اسلام و پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) می‌شود، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان این است که ما دینی بی‌خطر داشته باشیم.

جعفری تصریح کرد: وقتی دشمنان این بیداری اسلامی را در جهان می‌بینند، وحشت دارند لذا دست به این حرکات مذبوحانه می‌زنند تا به خیال خام خودشان اسلام را تضعیف کنند.

وی افزود: امامزادگان باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با تبدیل شدن به قطب فرهنگی، سد محکم و پایگاه‌های اصلی فرهنگی در برابر شبیخون و تهاجم دشمنان اسلام شوند.

دادستان مرکز مازندران گفت: امامزادگان مهم‌ترین پایگاه اعتقادی و دینی هستند و این ریشه در تاریخ دینداری مردم ما دارد، وجود امامزادگان در این سرزمین نشانه ولایت‌مداری مردم ماست.

وی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه اولیای الهی تبلیغ و ترویج دین بوده است.

جعفری با اشاره به آیه 23 سوره شوری گفت: مهم‌ترین پایگاه برای ابراز عشق به اهل بیت(ع) و مهم‌ترین مرکز برای اثبات مودت به ذریه رسول خدا(ص) همین امامزادگان هستند.

وی با اشاره به دهه کرامت گفت: لطف بزرگ خدا به ملت ما این است که بارگاه مطهر حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و خواهر گرامی‌اش حضرت معصومه(س) را در این سرزمین قرار داد و این افتخاری بس بزرگ برای ماست که مشجع نورانی آن بزرگواران و امامزادگان در ایران قرار گرفته تا قلوب خود را به واسطه اینها به خدا و دین خدا پیوند بزنیم و از کرامات آنان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول