اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

دشمنان می‌دانند که مسلمانان ابرقدرت واقعی در جهان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: دشمن هر روز علیه ما توطئه‌ای به وجود می‌آورد اما می‌داند که امروز ابرقدرت واقعی مؤمنین و مسلمانان هستند.

دشمنان می‌دانند که مسلمانان ابرقدرت واقعی در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج که در محل گردان 118 امام حسین سپاه خورموج برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که مرور مستمر آن نه تنها موجب تکرار و کسالت نخواهد بود بلکه با هر بار بازخوانی جلوه دیگری عیان کرده و منشأ هدایت و راهنمایی انقلابیون و توده‌های ملت خواهد شد.

امام جمعه خورموج افزود: مروری بر آنچه در دهه اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گذشت حاوی درس‌ها و عبرت‌های ارزشمندی است که امروز نیز در آغاز راه دهه چهارم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است می‌تواند راهگشای نسلی باشد که تحقق پیشرفت و عدالت در گروی عزم و اراده اوست.

وی یادآور شد: خداوند به کسانی که در سایه ایمان به خدا و ربوبیت پروردگار شعار لااله الاالله و محمد رسول الله و علی ولی الله و نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی را قبل و در تداوم انقلاب سر دادند و پای این شعار ایستادگی کردند، وعده داده است که هیچ خوفی از دشمنان، تحریم‌ها، توطئه‌ها و مکر و حیله‌های دشمن به خود راه ندهند.

وی گفت: به دلیل اینکه ما ابرقدرت هستیم و منافع آنها را در دنیا به خطر انداخته‌ایم، جلوی چپاولگری‌ها و غارت‌گری‌ها آنها را گرفته‌ایم و به مردم مظلوم، محرومین، مستضعفین و مسلمانان آزاده دنیا درس آزادگی و مقاومت در مقابل دشمن داده‌ایم، دشمن هر روز علیه ما توطئه‌ای به وجود می‌آورد اما می‌داند که امروز ابرقدرت واقعی مؤمنین و مسلمانان هستند.

مصلح ادامه داد: سران کشورهایی که خبری از شعار دادن علیه آمریکا در آنها نبود بعضا وابسته به استکبار جهانی و آمریکا هستند اما مردم در کشورهای پاکستان، هندوستان، اندونزی، مصر و حتی در کشورهای غربی علیه آمریکا شعار سر می‌دهند.

فرمانده گردان 118 امام حسین سپاه دشتی نیز گفت: دفاع مقدس مقطع درخشانی از تاریخ بلند میهن اسلامی ماست که فضایل بی‌نظیر ملت مسلمان ایران در آن به منصه ظهور رسید.

اسماعیل قایدی افزود: دفاع مقدس دانشگاه بزرگی بود که رزمندگان مجاهد ما در سایه معنویت سرشار حاکم بر آن درس عزت و آزادگی و کمال را با همه وجود از پیر و مراد خود، امام عزیز ملت آموختند.

در پایان این مراسم از چند تن از سربازان نمونه سپاه دشتی تقدیر شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول