اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

واکنش مسلمانان به فیلم موهن زنگ خطری برای اسرائیل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: دشمن کینه اسلام به دل دارد و می‌داند با وجود اسلام منافع آنان در خطر است و عکس‌العملی که مسلمانان نسبت به این اعمال نشان دادند زنگ خطری برای اسرائیل و دشمنان است.

واکنش مسلمانان به فیلم موهن زنگ خطری برای اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: حدود 12 میلیون دانش‌آموز فردا پا در کلاس‌های درس می‌گذارند و کار بزرگ آموزش و پرورش برای تعلیم این عده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: باید معلمانی متولی تعلیم و تربیت شوند که شرایط و ویژگی‌های لازم را داشته باشند زیرا معلمی جایگاه بالایی دارد و مسئولیت حساسی است پس نباید آن را مانند مشاغل دیگر دانست و با آنها مقایسه کرد چون معلم می‌خواهد انسان را تربیت کند و وظیفه‌اش شکوفا کردن نسل انسانی است که فردا مسئولیت‌های مهم را به عهده می‌گیرد و جای تعجب نیست که فردی از این منطقه به مقام‌های بالای کشور برسد.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: از افراد علاقمند و مخلص در این شغل استفاده شود که همواره اسوه و الگوی دیگران باشند زیرا رفتار و اعمال معلم توسط دانش‌آموز دیده می‌شود.

وی ادامه داد: معلمان باید به دانش‌آموزان احترام بگذارند و با تکریم آنان را در مسیر هدایت رهنمون کنند و با محبت و تشویق به مراسم و برنامه‌های دینی و مذهبی دعوت کنند و در برابر آنان تبعیض روا ندارند.

خطیب جمعه بردخون با توصیه به اولیا گفت: اولیاء دانش‌آموزان باید از سرنوشت فرزندان خود باخبر باشند زیرا داشتن فرزند زیاد هنر نیست و اگر توان تربیت آنان را ندارند یک فرزند هم زیاد است.

امام جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق بر ضد ایران اسلامی و آغاز هفته دفاع مقدس است که یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: هر چند سال‌ها از خاتمه جنگ می‌گذرد اما خاطره آن ایام از ذهن مردم نمی‌رود و گنجینه‌ای ارزشمند از آن روزها به یادگار مانده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان احساس کردند منافع خود را از دست داده‌اند زیرا این نظام مانند زلزله بزرگی بود که کاخ‌های ظلم را به لرزه درآورد و این جنگ نیز مایه ابهت و قدرت اسلام و ایران شد و جهانخواران را از این نظام وحشت‌زده کرد.

رکنی‌حسینی با محکوم کردن پخش فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص)گفت: 14 قرن از ارتحال پیامبر رحمت می‌گذرد ولی دشمنان از اسلام و قرآن و پیامبر ضربه خورده‌اند و امروز بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان شهادت به وحدانگی خداوند و پیامبری حضرت محمد(ص) می‌دهند که این باعث خشم آنان شده است.

امام جمعه بردخون خاطر نشان کرد: دشمن کینه اسلام به دل دارد و می‌داند با وجود اسلام منافع آنان در خطر است و عکس‌العملی که مسلمانان نسبت به این اعمال نشان دادند زنگ خطری برای اسرائیل و دشمنان است که درس بگیرند و دست از اعمال وحشیانه خود بردارند زیرا جهان اسلام ساکت نخواهد نشست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول