اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

ثمره انقلاب اسلامی ایران بیداری مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره امروز انقلاب اسلامی ایران بیداری مسلمانان منطقه است.

ثمره انقلاب اسلامی ایران بیداری مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کریمی قدوسی صبح امروز در افتتاحیه پایگاه علمی بسیج دانش‌آموزی شهید احمدی روشن، اظهار کرد: ایام دفاع مقدس و انتخاب شهر مشهد مقدس سبب شده تا شاهد افتتاح این پایگاه علمی در این ایام بسیار مبارک باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: جنگ تحمیلی با برنامه‌ریزی اتفاق افتاد و هدف اول دشمن برای شروع جنگ تحمیلی وارد کردن اتهام بزرگ به دین مبین اسلام بود، چون ملت ایران، انقلاب اسلامی را انتخاب کرده بودند و از نظر دشمن دین نباید وارد عرصه‌های اقتصاد و سیاست شود در نتیجه انقلابی نیز نباید شکل بگیرد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی آن زمان بیان می‌کردند دینی که در ایران ادعای حکومت می‌کند هنوز به عرصه نرسیده به کشور همسایه خود حمله می‌کند و به این طریق می‌خواستند دین و حکومت را خراب کنند تا الگو برای سایر مسلمانان نباشد.

وی یادآور شد: هدف دوم دشمن، پیروان دین اسلام که ملتی با بصیرت است بود که آنها را متهم به تروریست بودن و جنگ طلبی می‌کرد تا کسی از مواضع ایران الگو نگیرد و هدف سوم این بود که با آغاز جنگ طرفداران اصلی دین و انقلاب در جنگ کشته می‌شوند و به این شکل کسی برای اداره آینده کشور باقی نمی‌ماند و اقتصاد و ذخایر ارزی نیز از بین می‌رود و کشور فلج می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ثمره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: اهداف دشمنان با شکست روبه‌رو شد و ثمره امروز انقلاب فتح یمن، تونس، مصر و لیبی توسط مسلمانان است به طوری که امروز در اسلام آباد پاکستان 29 نفر برای به آتش کشیدن جاسوس خانه آمریکا کشته می‌شوند.

کریمی قدوسی افزود: اتاق فکر زمان جنگ همان اتاق فکری است که امروز به پیامبر اسلام اهانت می‌کند و هنوز اصول قبلی مدنظر آنها است که می‌خواهند حکومت مطلقه شیطان را در دنیا تشکیل دهند اما مسلمانان به دنبال حکومت رحمانند و این دو جبهه تا آخرین قطره خون مبارزه می‌کنند که طبق وعده الهی پیروزی جبهه حق اتفاق می‌افتد.

در خاتمه این مراسم از تیم والیبال دانش‌آموزی خراسان‌رضوی که رتبه نخست را در کشور کسب کرده بودند تجلیل شد و پایگاه علمی بسیج دانش‌آموزی شهید احمدی روشن توسط سردار کریمی و پدر احمدی روشن افتتاح شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول