اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

مبارزه با صهیونیست سرلوحه کار همه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: با بیداری مسلمانان جهان مبارزه با صهیونیست سرلوحه کار همه مسلمانان قرار ‌می‌گیرد.

مبارزه با صهیونیست سرلوحه کار همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: منطق نظام اسلامی افق روشن عدالت، صلح و ثبات جهانی را مشخص کرده است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک ابراز داشت: احمدی‌نژاد رئیس جمهور مردم ایران در سازمان ملل برای کشورهای جهان افقی روشن را مشخص کرد، اما بی‌منطقی آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها همچنان می‌خواهند برای تداوم منافع خود از دیگر کشورها جهان سوء استفاده کنند، اما منطق اسلام غالب بر همه زورگویان عالم و اهل باطل می‌شود.

حسینی با تبریک میلاد باسعادت حضرت رضا (ع) تصریح کرد: استواری در دین، اعتدال در جامعه و استقلال در اقتصاد از سفارشات این امام همام است.

وی ابراز داشت: اگر مسلمانان به وصایای ائمه معصوم (ع) عمل می‌کردند و اگر نبود دولت‌هایی که هم‌فکر آمریکا و صهیونیست باشند به مسلمانان جسارت و ظلم نمی‌شد، زیرا اسلام قوی‌ترین مکتب در هر زمینه‌ای است.

حسینی با اشاره به روز همدردی با کودکان فلسطین گفت: رژیمی غاصب که همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهد و با تخریب خانه‌های مردم فلسطین و آوارگی کودکان اقدام به احداث شهرک‌های صهیونیست‌نشین می‌کند، چگونه جهان استکبار در اوج سکوت هم‌دست با آن اشغالگر است.

وی ابراز داشت: مطمئن باشید با بیداری مسلمانان جهان مبارزه با صهیونیست سرلوحه کار تمام مسلمانان قرار ‌می‌گیرد و از رژیم صهیونیستی فارغ می‌شویم. 

خطیب جمعه کرمان با اشاره به آغاز اعزام زائران بیت‌الله‌الحرام بیان داشت: آیین حج باید مراسم بیدار‌ی و همبستگی مسلمانان جهان علیه آمریکا و صهیونیست باشد و سال جاری پایداری و مقاومت مسلمانان در برابر آمریکا زمینه برائت از مشرکان به صورت گسترده مهیا شده است.

حسینی افزود: حج تمتع سال جاری اثبات حق و باطل را رقم می‌زند و دنیا باید به یقین برسد و باور کند، مسلمانان پیروز هستند و هر قلمی یا حرکتی علیه اسلام باشد، نابود و معدوم می‌شود.

وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و پلیس مقتدر، پرتلاش و متعهد است و امنیت حاکم در جامعه دستاورد این نیروی عظیم است و مشارکت مردم نیز با نیروی انتظامی نشان از علاقمندی مردم به قوای انتظامی است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول