اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حسن‌آباد:

اهانت دشمنان به پیامبر اسلام (ص) اتحاد مسلمانان را چند برابر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه حسن‌آباد گفت: اهانت دشمنان به پیامبر اسلام (ص) اگرچه قلب مسلمانان را آزرده کرد اما باعث اتحاد و انسجام مسلمانان جهان شد و ترسی را در وجود دنیای استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیسم انداخت.

اهانت دشمنان به پیامبر اسلام (ص) اتحاد مسلمانان را چند برابر کرد

 حجت‌الاسلام علی نهاوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: توطئه اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) بیانگر این است که دشمنان با  اصل اسلام مشکل دارند و در این مسئله شیعه و سنی مطرح نیست.

امام جمعه حسن‌آباد تاکید کرد: اهانت دشمنان به پیامبر اسلام (ص) اگرچه قلب مسلمانان را آزرده کرد اما باعث اتحاد و انسجام مسلمانان جهان شد و ترسی را در وجود دنیای استکبار به ویژه آمریکا و صهیونیسم انداخت.

امام جمعه حسن‌آباد در ادامه به تداوم خشم مقدس مردم کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: این خشم مقدس باید همچنان ادامه داشته باشد تا دیگر کسی جرأت توهین به مقدسات کشورهای اسلامی را نداشته باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی سالمندان، بر لزوم توجه ویژه به سالمندان تاکید کرد و گفت: سالمندان از جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند برخوردار هستند و حتی خداوند به دلیل وجود سالمندان بلایا را از آن جامعه دور می‌کند که این امر نشانه شٱن و جایگاه ویژه سالمندان است.

حجت‌الاسلام نهاوندی با بیان اینکه موضوع احسان و نیکی به والدین از عظمت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگر والدین و فرزندان محتاج خوشایندترین نگرش‌ها نسبت به یکدیگر و صمیمی‌ترین رابطه‌ها با هم هستند.

امام جمعه حسن‌آباد در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون تلاش و کوشش و ایثار و فداکاری نیروهای جان برکف نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: مردم سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی و حامی این نیرو هستند، از این رو ارتباط تنگاتنگ آنان با نیروی انتظامی تعیین کننده امنیت جامعه است.

حجت‌الاسلام نهاوندی در پایان خاطرنشان کرد: افتخار نیروی انتظامی آن است که از حمایت مقام معظم رهبری برخوردار است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول