اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

جنگ فرهنگی روزنه آسیب‌پذیری برای مسلمانان است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ملت ایران باید مواظب باشد که در جنگ فرهنگی با دشمن آسیب نبیند زیرا مسلمانان در طول تاریخی از این روزنه آسیب دیده و شکست خورده‌اند.

جنگ فرهنگی روزنه آسیب‌پذیری برای مسلمانان است

رضا جدیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله پاسداشت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌ها و ایثار‌گری‌های ملت مبارز ایران را در جنگ تحمیلی نشان می‌دهد، اظهار کرد: اگر ایران در هشت سال جنگ تیر، تفنگ، توپ و خمپاره با دشمن داشته است در حال حاضر در جنگ فرهنگی با دشمنان مبارزه می‌کند.

وی اضافه کرد: نسل جوان امروز، دانشجویان و دانش‌آموزان باید بدانند که ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با استواری برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی ایران را با چنگ و دندان حفظ کرده‌اند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با تاکید بر اینکه ملت ایران باید مواظب باشد که در جنگ فرهنگی با دشمن آسیب نبیند، تصریح کرد: زیرا مسلمانان در طول تاریخ از این روزنه آسیب دیده و شکست خورده‌اند و رسانه‌ها و خبرنگاران باید مسئله دفاع مقدس و آرمان‌های نظام و انقلاب را به میزان بیشتری برای مردم تفهیم کنند.

وی با اشاره به اینکه استقامت ملت ایران در مقابل تهاجم‌های دشمنان در طول سال‌های پس از جنگ تحمیلی به برکت اسلام و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده است، ادامه داد: در حال حاضر آمریکا و اسرائیل به ذلت افتاده‌اند اما ملت ایران هر روز سربلند‌تر از گذشته می‌شوند.

جدیدی با بیان اینکه بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) بهشت در سایه شمشیر به دست می‌آید، تاکید کرد: کشور‌هایی که هر روز برای ما چنگ و دندان نشان می‌دهند باید بدانند که ملت ایران در تمام زمان‌ها و در هر شرایطی از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اما باید در مقابل دشمنان همواره بیدار و آگاه باشیم زیرا دشمن در هر صورت دشمنی‌های خود را نشان می‌دهد، افزود: زنان، همسران و مادران با ایثار و گذشت خود راه را برای پیروزی ایران در جنگ تحمیلی هموار کردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول