اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

تفرقه‌افکنی بین مسلمانان حربه‌ استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان و عادی‌سازی توهین به مقدسات از حربه‌های استکبار جهانی است.

تفرقه‌افکنی بین مسلمانان حربه‌ استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تایباد با اشاره به ایام ولادت با سعادت امام رضا (ع)، ائمه اطهار را چشمه‌های فیاض علم و معرفت و راه امامان معصوم را راه هدایت و رستگاری خواند و حضور عالم آل محمد در خراسان را موجب افتخار ابدی این سرزمین دانست. 

محدثی با اشاره به شرایط فعلی دنیا به هوچی‌گری و ترویج اسلام هراسی از سوی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: غرب جنایت‌کار و حکومت‌های مستکبر ضد اسلامی با به وجود آوردن گروه‌هایی همچون القاعده این هدف را که از اسلام در جهان هراس ایجاد کنند. 

وی افزود: دشمنان اسلام گروه‌های تروریستی به جان اسلام انداخته و با ایجاد رعب و وحشت در دنیا قصد دارند خشونت را به نام مسلمانان تمام کنند.

 وی همچنین گفت: اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان، عادی‌سازی توهین به مقدسات از حربه‌های استکبار جهانی است.

وی افزود: عادی‌سازی توهین به قرآن و پیامبر اسلام که از برنامه‌های مستکبران دنیاست، دست پلید استکبار جهانی را در توطئه علیه اسلام به خوبی آشکار کرده است.

خطیب جمعه شهرستان تایباد نعمت سلامت و امنیت را از مهم‌ترین نعمات الهی خواند و با اشاره به هفته نیروی انتظامی از تلاش نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت در شهرستان مرزی تایباد قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول