اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

دشمنان با توهین به مقدسات درصدد تضعیف مسلمانان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دشمنان اخیراً با وقاحت توهین به مقدسات دینی ما به ویژه به ساحت مقدس پیامبر اکرم درصدد آن هستند که روحیه‌ ایمان و جهادی ما را تضعیف کنند.

دشمنان با توهین به مقدسات درصدد تضعیف مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح امروز در مصلای شهید بهشتی تنکابن و جمع کثیری از بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، مردم و مسئولان بیان کرد: در جریان دفاع مقدس، مجموعه‌ای از حضور چشمگیر و اثرگذار تمامی قومیت‌ها با هر زبان در یک سنگر در برابر دشمن صف‌آرایی کردند که مجموعه‌ای از نظم و هماهنگی را شکل می‌داد و این نشات گرفته از اعتقادات دینی بود به‌ صورتیکه در زمان خط‌شکنی از هم سبقت می‌گرفتند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: یقیناً احساس بدون اعتقاد نمی‌تواند حماسه‌ای مانند رویدادهای دفاع مقدس را رقم زند بلکه این ایمان و اعتقاد رزمندگان بر پایه‌ دین، پایداری و رستگاری و پیروزی‌ را در پی دارد و همین امر رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با طرح این سؤال که چرا جبهه‌ نماد وحدت و یکپارچگی ملت ما شده است،‌اظهار داشت: بروز غیرت علوی و حسینی موجب یکپارچگی و وحدت میان رزمندگان شد و حماسه‌ای را رقم زد که آنها با کمترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمن تا چنگ و دندان مسلح و تجهیز شده و مورد حمایت استکبار جهانی، با دلگرمی متاثر از ایمان، دست به عملیات بزرگی زدند که دنیا از آن متحیر مانده است.

وی اضافه کرد: این امر خود به نوعی رمز ماندگاری یاد و خاطره‌ جریان دفاع مقدس، ایثارگری‌های رزمندگان و از جان گذشتگی شهدای ماست که از یاد و خاطره‌ ما نخواهد رفت.

شاهچراغی با تاکید به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «اگر دشمن از شما تعریف کرد به آن باید شک کنیم»، افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدایی‌ترین روزهای عمر پربرکت انقلاب اسلامی تا به امروز با انواع توطئه‌ها و دشمنی درصدد تفرقه‌افکنی و تضعیف روحیه‌ ایثار و شهادت‌طلبی میان نیروهای انقلاب هستند که اخیراً نیز با وقاحت توهین به مقدسات دینی ما به ویژه به ساحت مقدس پیامبر اکرم درصدد آن هستند که روحیه‌ ایمان و جهادی ما را تضعیف کنند.

وی با یادآوری دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند « هر کسی کاری برای شهدا کرده باشد کمتر از شهادت نیست»، تاکید کرد: شهدا پای ارزش‌های اعتقادی خود ایستادند و هر کسی که می‌خواهد به ارزش‌های اسلامی و انقلاب پایبند باشد باید به وصایای این عزیزان توجه و راه آنها را تداوم بخشد.

به گزارش فارس، پس از این مراسم که به عنوان تجلیل از رزمندگان اسلام به همت هیئت رزمندگان اسلام تنکابن در آخرین روز هفته دفاع مقدس در مصلای تنکابن برگزار شد مرحله‌ نهایی و اصلی مانور عملیاتی کربلای 5 در دهانه‌ رودخانه‌ چشمه کیله‌ تنکابن با حضور گردان‌های ویژه و ادوات آن از شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول