اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مسلمانان جسارت صهیونیست‌ها را با تحریم جواب دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: مسلمانان در مقابل جسارت استکبار به پیامبر اسلام (ص) از پا ننشینند و اجناس آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کنند و سران مسلمان نیز به آنها نفت و گاز نفروشند.

مسلمانان جسارت صهیونیست‌ها را با تحریم جواب دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: جشن و شادی آن هم برای اهل ‌بیت (ع) بسیار خوب و مورد تأیید دین اسلام است، اما‌ نباید با سوء ‌استفاده از این مطلب شادی‌هایمان را به گناه آلوده کنیم و بساط ناخشنودی خداوند و رنجش اهل ‌بیت (ع) و آزار و اذیت مردم را فراهم کنیم.

ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی باید مظهر دیانت، اقتدار، هوشیاری و هوشمندی باشد و خواسته مقام معظم رهبری‌ نیز از نیروی انتظامی اقتدار همراه با قاطعیت، عزت و ‌خوش‌خلقی است.

امام جمعه بافت با اشاره به سفر رئیس جمهوری به نیویورک گفت: رئیس جمهور رسانه‌های جهانی را تسخیر کرده است؛ مواضع و شیوه پاسخگویی وی به سئوالات مطرح شده نحوه صحبت کردن در مجامع مختلف به ویژه مجامع عمومی سبب این نتایج مثبت در رسانه‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌اعتبار‌سازی آمریکا با تمرکز بر رفتارهای دوگانه غیر ‌اخلاقی دولت‌مردان آمریکایی و امنیتی کردن رژیم صهیونیستی و به حاشیه راندن این رژیم از نتایج خوب این سفر بود.

امام جمعه بافت در مورد توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: توهین به پیامبر اسلام (ص) گناهی نابخشودنی است و بدتر از جنگ مسلحانه است.

ابراهیمی عنوان کرد: مسلمانان در مقابل این جسارت استکبار از پا ننشینند و اجناس آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کنند و سران مسلمان به آنها نفت و گاز نفروشند تا آنها بدانند که چه جسارتی کرده‌اند.

خطیب جمعه بافت از وضع نابسامان و گرانی میوه در شهرستان بافت گلایه کرد و ابراز داشت: شهرداری ‌میدان تره‌بار را در شهرستان راه‌اندازی کرد، اما عده‌ای ‌سودجو با انجام کارهایی وی را از میدان به در کردند.

وی تصریح ‌کرد: کسانی که گرانفروشی می‌کنند یا با احتکار اجناس مردم را در تنگنا قرار می‌دهند، بدانند که دانسته یا ندانسته در خط آمریکا و مستکبران حرکت می‌کنند و مرتکب گناهی بزرگ و نابخشودنی هستند.

ابراهیمی بیان داشت: در شرایط کنونی کشور که سه مثلث شر یعنی آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی تلاش در ایجاد یاس در ملت ما دارند، این قبیل کارها خیانت به ملت است.

وی خواستار نظارت دقیق اصناف بر فروشندگان و به ویژه میوه‌فروشان در بافت شد و افزود: بازاریان ما غالبا افرادی متدین هستند، اما با همان عده کم که گرانفروشی یا احتکار می‌کنند باید برخورد جدی شود.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول