اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تربت‌حیدریه:

مسلمانان با ساخت فیلم‌های ارزشی مقابل دشمنان بایستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت‌حیدریه با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه پیامبراکرم(ص) گفت: مسلمانان با ابزار رسانه و فیلم‌های ارزشی باید مقابل این حرکات شیطانی دشمنان بایستند.

مسلمانان با ساخت فیلم‌های ارزشی مقابل دشمنان بایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، جواد انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه اظهار کرد: کار ساخت فیلم‌های هنری هر چند کوتاه اما می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به توهین آمریکا و اسرائیل با ابزار فیلم به پیامبر(ص) گفت: دشمنان با ابزار رسانه و ساخت فیلم می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند اما هنوز در تقابل با مسلمانان نتوانسته‌اند کاری انجام دهند.

معاون فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: مسلمانان با ابزار رسانه و فیلم‌های ارزشی باید مقابل این حرکات شیطانی دشمنان بایستند تا آنان به خود اجازه ندهند به مقدسات اسلام توهین کنند.

انصاری افزود: در کشور میانمار بیش از 65 هزار نفر از مسلمانان کشته شدند اما متاسفانه رسانه‌های جهان در این خصوص سکوت کردند که این عمل آنها جای بحث دارد.

انصاری افزود: دشمنان با ابزار فرهنگی درصدد تهاجم علیه فرهنگ ایران اسلامی هستند، که باید هوشیار بود و در عرصه هنر باید طوری برخورد کرد تا رسانه‌های غرب به خود جرات چنین توهین‌هایی به پیامبران و ائمه اطهار را ندهند.

وی با اشاره به عملکرد خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه با بودجه محدود در مدت یک سال گذشته، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در بحث شورای فرهنگ عمومی به خوبی ظاهر شده و توانسته با برنامه‌ریزی‌های مدون در فرهنگ عمومی مردم تربت‌ حیدریه تاثیرگذار باشد.

احمد زنگنه رئیس پیشین فرهنگ و ارشاد تربت‌حیدریه ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله خود علت استعفای خود را کمبود اعتبار و کمبود نیروی کادر اداری و عدم اختصاص بودجه لازم برای تکمیل مجتمع فرهنگی بیان کرد.

در پایان غلامرضا نجفی به عنوان مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه منصوب و از زحمات احمد زنگنه مدیر قبلی این اداره قدردانی شد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول