اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ورزش مجلس:

اخلاق هنوز در نظام مدیریتی فوتبال نهادینه نشده است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون نتوانسته‌ایم، بحث اخلاق را در نظام مدیریتی فوتبال کشور و همچنین بازیکنان و تماشاگران به شکلی جدی مطرح و آن را به اجرا درآوریم.

اخلاق هنوز در نظام مدیریتی فوتبال نهادینه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس، سید هادی حسینی با بیان اینکه هیچ‌گاه در فوتبال عزم و اراده‌ای برای پایین کشیدن تیم‌های ورزشی اخلاق‌مدار وجود نداشته است، گفت: به طور حتم فوتبال کشور با مشکلات و معضلات بسیار روبه‌رو است، ولی هیچ‌گاه این امر منجر به پایین‌ کشیدن تیم‌های اخلاق‌مدار نشده است.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته عرصه‌های دیگر هم با مشکلات مختلف روبه‌رو هستند، ولی نباید با پررنگ کردن مسائل غیرواقعی وارد موضوع‌های حاشیه‌ای شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بالا بردن سطح فرهنگ در عرصه ورزش را مهم‌ترین راه حل معضلات تیم‌های فوتبال دانست و تاکید کرد: مسئله فرهنگ در فوتبال از حیاتی‌ترین موضوع‌هایی است که در حد شعار باقی مانده و راهی طولانی برای عملی شدن در پیش‌رو دارد که بدون شک همین امر بر معضلات ورزش افزوده است. 

عضو خانه ملت تصریح کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم، بحث اخلاق را در نظام مدیریتی فوتبال کشور و همچنین بازیکنان و تماشاگران به شکلی جدی مطرح و آن را به اجرا درآوریم.

وی با اشاره به اینکه برخی از نهادهای مرتبط با فوتبال تلاش می‌کنند تا به بحث اخلاق در این عرصه بپردازند، افزود: بسیاری از نهادها نه تنها نتوانستند مسئله اخلاق در فوتبال را حل کنند، بلکه خود نیز آلوده چنین مسائلی شده‌اند که این اتفاق به وخیم‌تر شدن وضعیت موجود دامن زده‌ است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات فوتبال برنامه‌ای هدفمند و درازمدت نیاز است که با رعایت آن می‌توان فرهنگ درست را در این عرصه به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول