اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور

تیم دو و میدانی قزوین کاپ اخلاق را بالای سر برد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین گفت: تیم دو و میدانی دانش‌آموزان پسر مقطع تحصیلی ابتدایی این استان در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی مدارس کشور کاپ اخلاق را به دست آورد.

تیم دو و میدانی قزوین کاپ اخلاق را بالای سر برد

سید‌محسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور که از چهارم شهریورماه آغاز شد، دانش‌آموزان پسر استان قزوین با شرکت در این مسابقات در رشته‌های ورزشی مختلف با حریفانشان رقابت کردند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان پسر استان قزوین در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در رشته ورزشی شنا در مقطع راهنمایی با کسب چهار مدال که دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز بود، توانستند رتبه ششم شنای نوجوانان را به دست آورند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین ابراز کرد: در رده سنی نونهالان مقطع تحصیلی ابتدایی این رقابت‌ها نیز در رشته ورزشی شنا، استان قزوین با کسب سه مدال که دو مدال نقره و یک مدال برنز بود، توانست مقام پنجم را کسب کند.

این مسئول بیان کرد: همچنین پسران دانش‌آموز مقطع تحصیلی ابتدایی استان قزوین در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در رشته ورزشی ژیمناستیک با کسب 11 مدال مقام سوم و در رشته ورزشی طناب‌زنی با کسب 19 مدال مقام دوم را به دست آوردند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان پسر مقطع تحصیلی متوسطه استان قزوین نیز در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در رشته ورزشی دوبل تنیس‌ روی‌ میز مدال نقره و در رشته ورزشی دوبل بدمینتون مدال برنز و در رشته ورزشی تنیس روی میز مقام سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: پسران دانش‌آموز مقطع تحصیلی راهنمایی استان قزوین موفق شدند در ادامه این رقابت‌ها در رشته ورزشی بسکتبال مقام چهارم و در مقطع تحصیلی ابتدایی در رشته ورزشی طناب‌زنی مقام دوم را کسب کنند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین عنوان کرد: در مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور تا رتبه‌های هشتم به استان‌ها امتیاز داده می‌شود و بعد از این رتبه امتیازی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول