اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بردخون:

رفتار قبل از انقلاب نظام تعلیم و تربیت غیر اخلاقی بود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بردخون گفت: قبل از انقلاب در نظام تعلیم و تربیت رفتاری غیراخلاقی داشتند و به گونه‏ای با مردم و دانش‎آموزان برخورد می‎کردند که شایسته انسان نبود.

رفتار قبل از انقلاب نظام تعلیم و تربیت غیر اخلاقی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جمع فرهنگیان بردخون اظهار داشت: محتوای آموزش و پرورش گذشته ما در شأن کشور اسلامی نبود و برگرفته از فرهنگ بیگانه و غرب بود.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب در نظام تعلیم و تربیت رفتاری غیراخلاقی داشتند و به گونه‏ای با مردم و دانش‎آموزان برخورد می‎کردند که شایسته انسان نبود.

مصلحی‌پور ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات و نارسایی‎ها در آموزش و پرورش مقام معظم رهبری دستور بازنگری و تحول در آن را صادر کردند و بالاخره نخبگان و بزرگان و متخصصان پس از ساعت‎ها کار و تحقیق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را تدوین کردند که مورد تأیید معظم‌له قرار گرفت و با طی مراحل اداری برای اجرا ابلاغ شد.

مدیر آموزش و پرورش بردخون بیان کرد: این سند شامل همه نیازهای جامعه اسلامی و ایرانی ما است و سمت و سوی قرآنی دارد و افق روشنی برای تعلیم و تربیت خواهد شد.

وی تاکید کرد: این سند نگاه‎ها را به آموزش و پرورش تغییر داد تا زیربنای توسعه و پیشرفت محکم شود زیرا این نیاز واقعی جامعه بود.

مصلحی‌پور خاطر نشان کرد: برخی اقدامات در راستای این سند شامل ایجاد دانشگاه ویژه فرهنگیان، ایجاد مدارس تخصصی قرآنی، استقرار نظام جدید آموزشی 3ـ3ـ6، چاپ کتب پایه ششم بر اساس الگوی ایرانی و اسلامی است و نتیجه این سند در درازمدت مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: یک‌هزار و 800 دانش‎آموز و 250 نیروی آموزشی و پرورشی و اداری در 111 کلاس درس سال تحصیلی جدید را با شعار «در مهر جهاد و سال تولید، تابیده نوری چو خورشید» و «لبیک یا رسول الله» در بردخون آغاز کرده‎اند با توجه به اینکه مقدمات کار را از پیش فراهم کردیم و آمادگی لازم در این زمینه وجود داشت دغدغه‎ای در این رابطه نداریم.

مدیر آموزش و پرورش بردخون با اشاره به موفقیت دانش‎آموزان و فرهنگیان این منطقه گفت: امسال شاهد موفقیت چشمگیر دانش‎آموزان در رشته‎های پزشکی و غیرپزشکی بوده‎ایم و تعدادی از فرهنگیان در مقاطع بالا پذیرفته شده‎اند که این امر موجب تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد و متخصص می‎شود که امیدواریم به خوبی از این سرمایه ملی و ایرانی بهره ببریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول