اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل:

اخلاق‌مداری لازمه مدیریت اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اخلاق‌مداری را لازمه مدیریت اسلامی و ارزشی عنوان کرد.

اخلاق‌مداری لازمه مدیریت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سید حسین ابراهیمیان ظهر امروز در نخستین گردهمایی دبیران تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در دانشگاه آزاد بابل اظهار داشت: تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باید در همه زمینه‌ها استقلال رای داشته و به رشد فضای فرهنگی سیاسی دانشگاه کمک کنند.

وی درباره اهداف تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید افزود: اساتید دانشگاه‌ها و تشکل‌های سیاسی اسلامی باید در کنار فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی طبق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دانشگاه در جهت هم‌اندیشی و پیشبرد امور به مسائل علمی هم توجه ویژه داشته باشند.

ابراهیمیان بیان کرد: تشکل‌های سیاسی اسلامی در دانشگاه‌ها باید سایر فعالیت‌ها را در جامعه هدایت کنند.

وی اذعان کرد: با تغییراتی که در مدیریت جدید در بخش فرهنگی، سیاسی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده، حرکت به سوی فضای مشارکتی و صمیمی با حضور افراد نخبه، فرهیخته، فعال و عاقل امری ضروری برای تشکل‌های سیاسی اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: اعضای تشکل‌ها جهت حفظ و حراست محیط علمی می‌توانند بهترین مشاورین برای روسأی واحدها و دیگر مدیران باشند.

رئیس واحد بابل با تاکید بر اهمیت فرهنگ دینی و مذهبی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی گفت: مسئله اخلاق‌مداری و فرهنگ، لازمه یک مدیریت کارآمد و اسلامی است و ایده و تفکرات دینی و مذهبی، سیاسی و بسیجی بر دانشگاه‌ها همواره در خط  و فرهنگ ولایی استوار است.

ابراهیمیان در پایان اظهار داشت: تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید با توجه به برنامه‌های نهادی مختلف دانشگاه به گونه‌ای عمل کنند که ضمن رعایت اخلاق بتوان  با همکاری آنها تحرک جدیدی، جهت پویایی و شکوفایی دانشگاه آزاد منطقه 3 ایجاد کرد.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول