اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

انسانیت و اخلاق را می‌توان با ورزش در جامعه گسترش داد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: به واسطه ورزش می‌توان انسانیت و اخلاق را در جامعه گسترش داد.

انسانیت و اخلاق را می‌توان با ورزش در جامعه گسترش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در مشهد با اشاره به ظرفیت بالای ورزش برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه به دست آوردن سلامتی واجب است، ورزش یکی از ارکان حفظ سلامتی در جامعه محسوب می‌شود و در این راستا ورزش به تنهایی علاوه بر حفظ سلامت جسم، سبب سلامت روح و ایجاد شادابی و نشاط در افراد جامعه می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی در بیان دیگر جایگاه‌های ورزش و اهمیت این حوزه در پرورش انسانیت گفت: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های قابل توجه در ورزش، احیای اسلام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است و در این ارتباط می‌توان گفت که به واسطه ورزش می‌توان انسانیت و اخلاق را در جامعه گسترش داد.

صلاحی افزود: البته و در این میان توجه به ورزش قهرمانی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه گفت: حضور موفق ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2012 لندن نشان داد تحریم‌های فراوان کشورهای غربی علیه ایران کارساز نیست و هرچه تحریم‌ها بیشتر شود مدال‌آوری ایران در ورزش‌های قهرمانی بیشتر می‌شود.

صلاحی به الگوسازی برای جوانان و توجه به این مهم اشاره کرد و در ادامه تاکید کرد: توجه به الگوسازی در ورزش از موارد مورد توجه دولتمردان است و در این ارتباط نیز ایران اسلامی دارای چهره‌های ارزشمند جهانی زیادی در عرصه ورزش است.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: باید سعی شود این چهره‌ها علاوه بر الگوی ورزشی به عنوان سرمشق اخلاقی جامعه استفاده شود تا بستر برای رشد فرهنگی در میان جوانان نیز فراهم شود.

وی در ادامه خواستار توجه دولت و مجلس نسبت به عرصه‌های پرظرفیت اجتماعی ورزش شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول