اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق نمازگزاران» در همدان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق نمازگزاران» اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه در همدان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق نمازگزاران» در همدان

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان در راستای ترویج فرهنگ نماز فعالیت دارد، افزود: در این راستا همکاری با تمام دستگاه‌های فرهنگی و ارتباط با حوزه‌های علمیه از مهم‌ترین اقدامات این ستاد در آشناسازی جوانان و خانواده‌ها با فرهنگ غنی نماز است.

وی ابراز داشت: برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان همدان در سه محور فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی فعال است و در هر محور فعالیت خاص خود شکل گرفته که این فعالیت‌ها در بخش آموزش شامل کلاس‌های آموزشی، ارتباط با حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی و قرآنی، ارتباط با آموزش و پرورش، مدرسان آموزش خانواده و مربیان در دستگاه‌های فرهنگی است که اثرگذاری آن در جامعه روشن است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان به بخش فرهنگی در ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز مسابقه کتابخوانی «اخلاق نمازگزاران» برگزار می‌شود که کتاب آن در ستادهای اقامه نماز موجود است.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند این کتاب را از ستاد اقامه نماز استان و شهرستان‌ها دریافت کنند، ابراز داشت: زمان برگزاری این مسابقه در اواخر مهر یا اوایل آبان ماه خواهد بود.

حسنی‌حلم به دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری نماز اشاره کرد و گفت: این جشنواره نیز با هدف ترویج این واجب الهی در بین مردم به ویژه جوانان در رشته‌های فیلم‌نامه‌نویسی، ساخت فیلم کوتاه و 100 ثانیه‌ای، داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی به صورت ملی و سراسری در استان همدان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری نماز را 20 آبان ماه عنوان کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در رشته‌های اعلام شده تا دهم مهر ماه به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه استان ارسال کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان ابراز داشت: تاکنون نیز آثاری از هنرمندان به این دبیرخانه رسیده که در موعد مقرر مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از انجام داوری‌ها برگزیدگان انتخاب و جوایز ارزنده‌ای به منتخبان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول