اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک:

60 درصد کشورهای جهان از صدام حمایت می‌کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: بیش از 60 درصد کشورهای جهان از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی حمایت می‌کردند.

60 درصد کشورهای جهان از صدام حمایت می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور شامگاه پنج شنبه در مراسم دیدار از خانواده‌های شهدا در این شهرستان اظهار داشت: در دفاع مقدس ایران اسلامی مقابل بیش از دو سوم کشورهای جهان مقاومت کرد و بیش از 60 درصد کشورهای جهان از رژیم بعث عراق و صدام حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه ارج نهادن به خانواده‌های شهدا یک وظیفه اجتماعی است، گفت: عزّت و سرافرازی ملّت ایران مرهون خون پاک شهداست و هیچ‌گاه نباید این مهم را فراموش کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تصریح کرد: این اقتدار، عزّت و سرافرازی که نظام اسلامی ما امروز دارد مرهون و مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که در راه خدا و در راه اعتلای کلمه‌الله و در راستای استحکام نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و رفتند تا ما بمانیم.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس صدام یزید کافر که به پشتوانه بیش از دو سوم کشورهای جهان به ملت ما حمله کرد و مردم ما را به خاک و خون کشید، دیدیم که با چه فضاحتی حکومتش ساقط گشت و خودش و درک واصل شد، حکومت مصر و لیبی و ... نیز اینگونه بودند، و این نشان از آن دارد که ماه هیچگاه پشت ابر نمی‌ماند و حق بر باطل چیره می‌گردد.

علیپور افزود: در صدر اسلام، خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) سه سال تمام در خفقان و پنهانی دین اسلام را تبلیغ می‌کرد و وقتی علنی شروع به ترویج اسلام کرد با مشکلات زیادی مواجهه بود ولی کار بجایی رسید که امت اسلامی قوت پیدا کردند و در قلب کفار قریش نفوذ کردند، و فاتح مکه شدند؛ در ادوار دیگر نیز اگر چه ائمه معصومین (ع) را مظلومانه به شهادت رساندند ولی امروز بعد از یک‌هزار و400 سال نام محمد مصطفی (ص) و اهلبیتش ورد زبان آزاد مردان عالم است.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: اگر امام هشتم ما شیعیان را با اجبار از مدینه به کشور ایران فرا خواندند و ایشان را در غربت به شهادت رساندند به نحوی که لقب غریب الغربا به این امام رئوف اختصاص داده شد ولی در حال حاضر بیشترین زوار حرم مطهر ائمه معصومین(ع) مربوط به امام رضا (ع) است که خود نشان از مهر و محبت مردم ایران اسلامی به این امام همام است.

وی با ابراز تأسف از ساخت فیلم موهن پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: بی تفاوت نسبت به این مسئله جایز نیست و باید اهل منبر و سخن با روشنگری در مورد اسلام و سیره عملی پیامبر (ص) و اهل قلم، با نوشتن کتب و مقالات مختلف و اساتید مدارس و دانشگاه‌ها در این زمینه به مبارزه با صهیونیزم جهانی بپردازند.

علیپور افزود: توهین به مقدّسات مسلمانان چهره واقعی استکبار جهانی را بیشتر برای همگان آشکار کرده و صهیونیزم جهانی یکبار دیگر با مشاهده اعتراض میلیون‌ها نفر مسلمان در کشورهای مختلف از این حضور و شکوه و عظمت امت اسلامی به وحشت افتاده و بدنبال راهی برای فروکش کردن خشم مسلمانان هستند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول