اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

حفظ حجاب و ولایت فقیه دو خواسته مهم شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند در آیین غبارروبی گلزار شهدا گفت: دوری از غرور و یاد خدا، حفظ حجاب و ولایت فقیه توصیه بیشتر شهیدان به مردم بوده است.

حفظ حجاب و ولایت فقیه دو خواسته مهم شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر الوند در جمع مسئولان شهرستان البرز و خانواده‌های معظم شهدای الوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با حضور در جوار و محضر شهدا، با آنان بیعت می‌کنیم و قصد داریم با استفاده از سجایای اخلاقی آنان، راهشان را ادامه دهیم که سیره و روش زندگی شهدا بهترین الگو برای نسل امروز است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره روم قرآن کریم عنوان کرد: شهدای 8 سال دفاع مقدس از ظواهر دنیایی گذشتند و با دید عمیق و بصیرت خویش باطن دنیا را شناختند و همین مهم نیز سبب شد تا به درجه والا برسند.

امام جمعه شهر الوند ادامه داد: شهدا برای رسیدن به آخرت از یکدیگر سبقت گرفتند، در حالی که اهل دنیا با غفلت از آخرت، برای رسیدن به مقام‌های دنیوی خویش، حتی عزیزان خود را قربانی کردند.

عادل‌پور تأکید کرد: در محضر خداوند و شهدا بایستی با اخلاص پاک، عمل نیک انجام داد تا بتوان پاسخ خون پاک شهدا و از خودگذشتگی و ایثارگری آنان را داد.

وی ابراز کرد: شهدا همواره یاد خدا بودند و اکثر آنان در وصیت‌نامه‌های خویش مردم را به دوری از غرور و یاد خدا توصیه کرده‌اند.

عادل‌پور تأکید کرد: شهدا بر دو مسئله حفظ حجاب و ولایت فقیه تأکید داشتند که اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید در این مسیر گام برداریم.

امام جمعه شهر الوند در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: امید است با عنایات الهی و توجه شهیدان بتوانیم در استمرار ارزش‌های معنوی دفاع مقدس و شهیدان کوشا باشیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول