اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

یادواره‌های شهدا اشاعه دهنده فرهنگ ایثار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به لزوم تبیین جانفشانی‌ها و دلاوری‌های رزمندگان، برپایی یادواره‌های شهدا را عاملی مهم در مسیر اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد.

یادواره‌های شهدا اشاعه دهنده فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حسین آقا‌مرادی در مراسم بزرگداشت شهید بیت‌الله خدابنده‌‌لو که در روستای اردلان شهرستان آوج برگزار شد، اظهار کرد: امروز لزوم پرداخت صحیح و دقیق به ابعاد گوناگون و معنوی دوران دفاع مقدس از وظایفی است که رزمندگان اسلام آن را بر عهده خویش دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج اضافه کرد: انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی امروز از هر اصل دیگری مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ پرچم‌دار دین الهی در عصر حاضر توانستند با راهبری صحیح ملت زمینه را برای ایجاد و شکل‌‌گیری حکومت دینی مبتنی بر آرمان‌های اسلامی مهیا کنند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی امروز هر چه‌ دارد از برکت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و هوشمندی‌ها و تدابیر دلسوزانه مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه را برای احیای مجدد منویات و دستورات دین مقدس اسلام در جامعه محقق کرد.

آقامرادی با اشاره به معنویت و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در ایام دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی در حقیقت آینده روشن ملت به سوی آرمان‌های والا بود.

وی اضافه کرد: امنیت و آرامش موجود در کشور به برکت خون شهدا و جانبازان است و امروز همه جوانان و نوجوانان باید در راستای تحقق سفارش‌ها و وصایای شهدا گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: محافل و یادواره‌هایی که در طول سال در سراسر میهن اسلامی برگزار می‌شود نقش ویژه‌ای را در اشاعه فرهنگ مقاومت و ایثار دارند.

آقامرادی ادامه داد: دفاع مقدس تکرار کننده قیام عاشورا بود و ملت ایران امروز همگی پاسدار خون شهدای قیام ابا‌عبد‌الله هستند.

وی روحیه ولایت‌مداری را از رموز اصلی پیروزی و فتح‌الفتوح رزمندگان دانست و اضافه کرد: ایثار و فداکاری رزمندگان بار دیگر اراده و عزم راسخ مسلمانان را متجلی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج خاطر‌نشان کرد: تحریم و توطئه چند کشور غربی و استکباری هیچ تأثیری بر اراده ملت مجاهد ایران اسلامی ندارد و اقتدار جمهوری اسامی با اینگونه تحریم‌های یک‌جانبه بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول