اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهربابک:

روحانیت پرچمداران عرصه تکلیف است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهربابک گفت: روحانیت معظم به عنوان پرچمداران عرصه تکلیف انجام وظیفه می‌کنند.

روحانیت پرچمداران عرصه تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسین دهقان‌زاده صبح امروز در همایش رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و شهدا گفت: ضرورت تجلیل از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و شهدا انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: شهدا، جانبازان و بسیجیان در بحرانی‌ترین سرنوشت انقلاب و دفاع مقدس مقابل کفر جهانی و نفاق داخلی با قامتی استوار ایستادگی کرده‌اند تا برگ‌های زرینی به صفحات انقلاب افزوده شود و ملت‌های جهان را به عزت و سربلندی فرا خواندند.

دهقان‌زاده خاطر نشان کرد: روحانیت معظم و معزز در جنگ‌های مختلف به عنوان پرچمداران عرصه تکلیف نقش‌آفرینی کردند که در همین زمینه روحانیان شهید شهربابک هم در این امر سهم داشتند.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) می‌فرمایند «علمای اسلام نخستین کسانی بودند که بر تارک جبین‌شان شهادت نقش بسته است و سلام بر حماسه‌سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به قلم شهادت و مرکب خون نوشته‌اند».

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول