اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی لنگرود خبر داد

حضور گسترده جامعه روحانیت لنگرود در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی لنگرود از حضور گسترده جامعه روحانیت این شهرستان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

حضور گسترده جامعه روحانیت لنگرود در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد امیری عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به برنامه‌ریزی تبلیغات اسلامی برای روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم ایران در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی خلق کرده‌اند و شدت مقابله دشمن گواه این امر است.

رئیس تبلیغات اسلامی لنگرود با بیان اینکه مردم ایران همواره متوجه این مقابله‌ها هستند، تصریح کرد: از آنجا که شدت مقابله دشمن زیاد است حساسیت‌ها نیز زیاد شده و ما شاهد هجمه دشمن به سوریه و حزب‌الله و کشورهای اسلامی هستیم.

وی افزود: دشمن فشارها را بر جمهوری اسلامی بیشتر کرده اما با خواست خداوند این فشارها بر ملت پایمرد ما بی‌اثر است و مردم با وجود تمام مشکلات عزت خود را بیش از پیش به نمایش گذاشته‌اند و با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی روز قدس دل امام و رهبر انقلاب و محرومان و مظلومان عالم را شاد می‌کنند.  

این مسئول با اشاره به حوادث سوریه بیان کرد: اکنون که دشمن کمر به تکه تکه کردن کشور سوریه و به تبع آن لبنان و خالی کردن اطراف ایران از حامیان خود بسته است، وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته شده است و ما باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی‌ها از خواسته‌های شوم دشمنان جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی‌ها باید نظم را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه‌ است و از بی‌نظمی‌ها سوءاستفاده می‌کند.

امیری از تمام مردم لنگرود خواست در راهپیمایی از مسیرهای تعیین شده در خیابان اصلی حرکت کنند و از پراکندگی و بی‌نظمی بپرهیزند تا را ه هرگونه سو‌ءاستفاده دشمن بسته شود.

وی از حضور پررنگ جامعه روحانیت لنگرود در صف‌های یکپارچه راهپیمایی روز قدس خبر داد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول