اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

وحدت جامعه مرهون تلاش‎های روحانیت است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: وحدتی که امروز در جامعه بین همه اقشار مردم حکمفرماست مرهون تلاش‎های روحانیت است.

وحدت جامعه مرهون تلاش‎های روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی صبح امروز در همایش تبیین اندیشه‎های سیاسی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که توسط دفتر امام جمعه خورموج و اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و با حضور کلیه روحانیون و مبلغان در محل فرمانداری دشتی برگزار شد، اظهار داشت: همچنین عزت، اقتدار و سربلندی امروز نظام و جامعه اسلامی مرهون و مدیون تلاش و مجاهدت‎های روحانیت است.

وی با بیان اینکه اسلام به روحانیت نیازمند است تصریح کرد: روحانیت اسلام را احیا کرده است و امروز بحمدالله وجود علما، روحانیت و طلبه‌های خوش‌فکر می‎رود تا از مرزهای عقیدتی دفاع کند.

فرماندار دشتی با اشاره به گفته امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه روحانیت است که اسلام را زنده نگه داشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود روحانیت محتاج است ادامه داد: امروز ارتباط روحانیت با مردم ارتباط قابل ملاحظه‎ای است و اینکه روحانیت ملجأ و پناهگاه مردم است مایه امید و مباهات ماست.

هاشمی یادآور شد: مقام معظم رهبری می‎فرمایند: روحانیت عنصر اصلی مولد فرهنگ در کشور ما بوده، ارزش‎ها و هنجارها عمدتا از طریق روحانیت به جامعه تزریق و جزو فرهنگ عامه مردم شده است به طوری که گفتار و کردار این قشر معتمد دینی همواره در طول تاریخ حجت شرعی و مقبول افراد جامعه بوده است.

فرماندار دشتی گفت: روحانیت ما حلقه اتصال مردم با خدا هستند و اگر روحانیت نبود معرفت به قرآن، نهج‌البلاغه و ائمه حاصل نمی‎شد.

امام جمعه خورموج نیز در این آیین با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری احیاگر اندیشه‎های اسلام ناب محمدی‌(ص) هستند گفت: حیات سیاسی انقلاب اسلامی ایران مدیون و مرهون تدابیر رهبرهای حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: امروز یکی از وظایف روحانیت و مسئولان تبیین و انتقال اندیشه‎های امام و رهبری به جوانان است که در این زمینه باید همه تلاش کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول