اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی در اراک صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی برای بیماری‌های ریه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران ریه استان مرکزی از راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی ویژه بیماران مبتلا به ناراحتی‌های ریه در اراک خبر داد.

راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی برای بیماری‌های ریه

رویا حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران ریه از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرد که اخیرا با تعیین هیئت مدیره جدید رونق‌بخشی به فعالیت‌ها را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توجه به توان‌بخشی، راه‌اندازی مرکزی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته که به زودی با جذب پزشکان متخصص فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ریه استان مرکزی با بیان اینکه به دلیل آلودگی هوا در اراک آمار مبتلایان به بیماری‌های ریه در این شهر بسیار بالا است خاطر نشان ساخت: آمار مبتلایان به بیماری‌های ریه در این استان بسیار نگران‌کننده است که رسیدگی به مسائل درمانی این بیماران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حسن‌زاده گفت: انجمن حمایت از بیماران ریه در سه بخش آموزشی، بازتوانی و فرهنگی به انجام فعالیت‌های متنوع می‌پردازند و از آنجا که ممکن است در صورت رسیدگی نکردن به بیمار، فرد دچار سرطان ریه شود پرداختن به برنامه‌های بازتوانی بیش از سایر برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: یک سرماخوردگی معمولی اگر رسیدگی نشود ممکن است به عفونت ریه و در آینده به سرطان ریه تبدیل شود که می‌طلبد افراد به این موضوع توجه داشته و سرما خوردگی را یک بیماری کم اهمیت محسوب نکنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول