اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

راه‌اندازی فاز دوم مرکز توانبخشی خاتم‌الانبیاء در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان از راه‌اندازی فاز دوم مرکز توانبخشی خاتم‌الانبیاء در این شهرستان در نیمه نخست سال آینده خبر داد.

راه‌اندازی فاز دوم مرکز توانبخشی خاتم‌الانبیاء در کاشان

 قاسم معقولی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کاشان، اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی فاز دوم مرکز توانبخشی خاتم‌الانبیاء در این شهرستان را 6 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی افزود: در طرح فاز دوم این مرکز توانبخشی ویژه جانبازان کاشان بخش‌های آب‌درمانی، دندان‌پزشکی و خوابگاه‌های انفرادی پیش‌بینی شده‌ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان خاطرنشان کرد: فاز اول این مرکز شامل بخش‌های درمانی، فیزیوتراپی، ورزشی و خوابگاهی در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: در راستای ارتقای سطح سلامت و نشاط خانواده‌های شاهد و ایثارگر کاشان در طول هفته 42 تایم ورزشی برای جامعه ایثارگر این شهرستان اختصاص یافته و یک‌هزار و 500 نفر تحت پوشش خدمات تربیت‌بدنی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

معقولی با اشاره به افتخارات ورزشی جامعه ایثارگر کاشان عنوان کرد: این شهرستان در زمینه کسب عناوین برتر ورزشی در سطح استان و کشور جزو شهرستان‌های برتر کشور است.

وی کسب عناوین برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال آزاد، ویلچررانی، بسکتبال با ویلچر، پینگ‌پنگ و شنا در سطح استان اصفهان و مقام قهرمانی در رشته گلبال در سطح مسابقات کشوری را از جمله افتخارات ورزشی جامعه ایثارگر کاشان در سال گذشته برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان در ادامه با اشاره به توفیقات علمی جامعه ایثارگر کاشان، کسب فوق‌تخصص خون و سرطان توسط سید‌مصطفی سروی‌زاده را از جمله این افتخارات دانست.

به گفته وی یک‌هزار و 30 دانشجو از جامعه ایثارگران در 17 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کاشان مشغول به تحصیل بوده است.

وی همچنین تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران کاشان را یک‌هزار و 30 نفر و تعداد طلاب جامعه ایثارگر این شهرستان را 36 نفر ذکر کرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول