اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/ 32

پیشرفت اندک مرکز توانبخشی ایثارگران شاهرود / بهسازی گلزارهای شهدا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شاهرود از احداث مرکز توانبخشی ایثارگران در شاهرود با 10 درصد پیشرفت فیزیکی و بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدای این شهرستان خبر داد.

پیشرفت اندک مرکز توانبخشی ایثارگران شاهرود / بهسازی گلزارهای شهدا

مهدی بندرآبادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان به تشریح مصوبات سفرهای گذشته و روند اجرای این طرح‏ها پرداخت.

وی به مصوبات دولت در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: در سفرهای دوم و سوم رئیس جمهوری و هیئت وزیران به استان سمنان، احداث مرکز توانبخشی ایثارگران در شاهرود تصویب شد و مورد پیگیری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان شاهرود اعتبار اجرای این طرح را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متاسفانه به علت وجود برخی مشکلات، احداث مرکز توانبخشی ایثارگران در شاهرود تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بندرآبادی با بیان اینکه این طرح در دست اقدام بوده، از جانمایی و واگذاری زمین برای احداث مرکز توانبخشی ایثارگران در شاهرود خبر داد.

وی یادآور شد: از محل تعهدات استانی، مبلغ 2 میلیارد ریال در سال 89 اختصاص یافته و سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز 910 میلیون ریال مصوب و تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: عملیات دیوارکشی سایت پروژه مرکز توانبخشی ایثارگران در شاهرود در سال جاری انجام خواهد شد.

 

* بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدای شهرستان شاهرود

فرماندار شهرستان شاهرود همچنین با اشاره به مصوبه معنوی سفر دوم دولت در استان سمنان، این مصوبه را بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدای شهرستان شاهرود اعلام کرد.

بندرآبادی اعتبار اجرایی این طرح مهم را 9 میلیارد و 223 میلیون ریال ذکر کرد.

وی از پیشرفت فیزیکی 56 درصدی بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدای شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این طرح با قوت در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان شاهرود اضافه کرد: اقدامات اجرایی در بهسازی گلزارها به تناسب بودجه تخصیصی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان انجام شده است.

 

* احداث سالن ورزشی شهرک شهید بهشتی و بهارستان شاهرود

فرماندار شهرستان شاهرود همچنین گفت: در سفر اول ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان، احداث سالن ورزشی شهرک شهید بهشتی و بهارستان شاهرود مصوب شده بود.

بندرآبادی ادامه داد: این طرح‏ها با 7 میلیارد ریال اعتبار به طور کامل اجرایی شده و اقدام لازم در راستای عملیاتی ساختن آنها صورت گرفته و سالن‏ها به بهره برداری رسیده است.

 

* احداث سالن ورزشی میقان، چهار طاق پرو، دشت شاد، رضوان و خیج

فرماندار شهرستان شاهرود بخش ورزش شاهرود را در سفر دوم هیئت وزیران به استان سمنان نیز مورد توجه دانست.

بندرآبادی ادامه داد: احداث سالن ورزشی در روستاهای میقان، چهار طاق پرو، دشت شاد، رضوان و خیج از توابع شهرستان شاهرود در سفر دوم دولت مصوب شد.

وی با بیان اینکه این طرح‏ها 15 میلیارد ریال اعتبار داشت، از تحقق آنها خبر داد و افزود: این طرح‏ها اقدام و تکمیل شده و آماده بهره‏برداری است.

 

* احداث سالن ورزشی روستاهای رویان، دهملا، مغان و نام نیک

فرماندار شهرستان شاهرود همچنین گفت: در سفر دور دوم دولت نیز احداث سالن ورزشی روستاهای رویان و دهملا در شاهرود و سالن روستاهای مغان و نام نیک به تصویب رسید.

بندرآبادی اضافه کرد: این طرح‏ها دارای 12 میلیارد ریال اعتبار بوده و تا کنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دست اقدام است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی روستاهای رویان و دهملا در شاهرود تکمیل شده و این طرح‏ها آماده افتتاح است.

فرماندار شهرستان شاهرود یادآور شد: اعتبار سالن روستاهای مغان و نام نیک در سال 90 و 91 تامین می‏شود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول