اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید قم:

مرکز توانبخشی قم سال 92 به بهر‌ه‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از بهره‌برداری مرکز توانبخشی در صورت تخصیص اعتبار در موعد مقرر تا مرداد ماه سال 92 خبر داد.

مرکز توانبخشی قم سال 92 به بهر‌ه‌برداری می‌رسد

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پروژه مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: این پروژه در انتهای خیابان جمهوری واقع شده و دارای مساحت 21 هزار مترمربع زمین و زیربنای 13 هزار و 500 مترمربع است.

وی با بیان اینکه پروژه مرکز توانبخشی از دو فاز تشکیل شده است گفت: فاز نخست پروژه مرکز توانبخشی دارای بخش ورزشی و سالن چند منظوره بوده که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به دیگر بخش‌‌های پروژه مرکز توانبخشی گفت: برای فاز دوم پیمانکار مشخص و تجهیز کارگاه انجام شده و پنج درصد پیشرفت داشته و امیدواریم ظرف یک سال آینده این فاز به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد: 4 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی در فاز یک هزینه شده و برای احداث بخش توانبخشی به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

جعفری ابراز کرد: امیدواریم در صورت اختصاص اعتبار در موعد مقرر مرکز توانبخشی تا مرداد سال 92 به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اهمیت احداث مرکز توانبخشی گفت: برخی ایثارگران برای درمان مجبور به اعزام به شهرهای دور هستند که با تاسیس این مجموعه برخی از مشکلات حوزه درمانی و توانبخشی آنها کاهش پیدا می‌کند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه اکنون در دهه سوم خدمت‌رسانی به ایثارگران هستیم یادآور شد: مجبور به اعزام برخی از ایثارگران به استان‌های اطراف هستیم تا مخاطرات موجود را برای ایثارگران کاهش داده و آسان‌تر مراحل درمان را بگذرانند.

وی از مسئولان استان خواست تا به عرصه توانبخشی جانبازان و ایثارگران توجه ویژه‌ای داشته و اعتبارات مناسبی به این حوزه اختصاص دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول