اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

فعالیت 29 مرکز غیردولتی در بخش توانبخشی

خبرگزاری فارس: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان مرکزی از فعالیت 29 مرکز غیردولتی در بخش توانبخشی و نگهداری مددجویان در این استان خبر داد.

فعالیت 29 مرکز غیردولتی در بخش توانبخشی
غلامرضا ونایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر 22 هزار پرونده مددجویی زیر پوشش بهزیستی وجود دارد که از این تعداد 10 هزار پرونده مربوط به مددجویان شهرستان اراک است که هشت هزار و 400 پرونده آن به بخش غیردولتی واگذار شده است.
وی تصریح کرد: بهزیستی در بخش واگذاری امور تصدی‌گری به بخش غیردولتی یکی از دستگاه‌های پیشرو است که این واگذاری‌ها را در راستای اجرایی کردن اصل 44 و کیفیت‌بخشی به خدمات انجام می‌دهد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان مرکزی گفت: با توجه به ممنوعیت استخدام در بهزیستی و کمبود مددکار به دلیل بازنشسته شدن تعدادی از آنها این سازمان با کمبود مددجو مواجه است که با مشارکت بخش خصوصی در مراکز غیر دولتی امکان خدمات‌دهی بهتر به مددجویان فراهم می‌شود.
ونایی با بیان اینکه 80 درصد از پرونده‌های مددجویان در اراک به بخش غیر دولتی واگذار شده است، اظهار کرد: مراکز غیردولتی هم‌اکنون در شهرهای اراک، شازند، ساوه و محلات فعالیت دارند.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان مرکزی با اشاره به برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی ویژه مددکاران خاطرنشان کرد: در این دوره که هفته گذشته برگزار شد 40 مددکار حوزه توانبخشی بخش غیر دولتی با حضور در این کارگاه با اصول مددکاری، دستورالعمل توانبخشی و نحوه ارائه خدمات به معلولان آشنا شدند.
ونایی معافیت فرزندان خانواده، بیمه تکمیلی، تهیه و توزیع وسایل توانبخشی را از خدمات  قابل ارائه این معاونت به مددجویان عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول