اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرداد ماه سال آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) زنجان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل در زنجان

علی نیک‌بخش در حاشیه نمایشگاه مهر ماندگار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) استان زنجان در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع در زنجان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان محسوب می‌شود، افزود: این طرح خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به آغاز ساماندهی گلزارهای شهدای استان زنجان از سال 84 تصریح کرد: تا کنون 80 درصد گلزارهای شهدای استان زنجان ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه در صورت اختصاص اعتبارات لازم مابقی گلزارهای شهدای استان ساماندهی می‌شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا از برنامه‌های اداره کل محسوب می‌شود.

نیک‌بخش با اشاره به پیشرفت‌های مطلوب مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران یادآور شد: در استان زنجان خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه ایثارگران از مسکن برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه 100 درصد هزینه‌های درمانی ایثارگران از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان پرداخت می‌شود، افزود: مشکلی برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به پرداخت هزینه‌های درمان فرزندان شاهد و جانباز بالای 25 درصد خاطرنشان کرد: هزینه‌های درمان این افراد به صورت 100 درصد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر فرزندان شاهد در استان زنجان دارای شغل هستند، تصریح کرد: کمتر فرزند شاهدی است که دارای شغل نباشد.

نیک‌بخش با اشاره به برگزاری نمایشگاه دولت مهر یادآور شد: دستگاه‌های مختلف اجرایی عملکرد خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عملکرد هفت ساله دولت نهم و دهم به صورت آماری در این نمایشگاه ارائه شده است، افزود: عملکرد دولت نهم و دهم با 27 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی برابری می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول