اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علمی کاربردی ورامین:

توهین به ساحت پیامبر (ص) هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش دانشگاه علمی کاربردی ورامین گفت: ساخت فیلم موهن توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) که با حمایت آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب ساخته شد، هیچگاه از اذهان مسلمانان و مخلصان ذات اقدس الهی پاک نخواهد شد.

توهین به ساحت پیامبر (ص) هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامحسین بازیاری ساعاتی پیش در جلسه شورای عالی آموزش این مرکز علمی افزود: ساخت فیلم موهن توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) که با حمایت آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب ساخته شد، هیچگاه از اذهان مسلمانان و عاشقان نبوی و مخلصان ذات اقدس الهی به‌ویژه دانشجویان و فعالان عرصه علم و اندیشه پاک نخواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه علمی کاربردی ورامین افزود: ‌تجمعات اعتراض‌آمیز مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در اعتراض به این وقاحت بلوک غرب پس از گذشت بیش از یک هفته از این اقدام سخیف پایان نپذیرفته است و این امر نشان از خشم پیروان راستین مکتب محمد مصطفی (ص) دارد، دانشجویان به عنوان «افسران جنگ نرم» نیز نقش تاثیرگذاری در بیان خشم خود به جهانیان خواهند داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ورامین نیم‌سال اول تحصیلی 92-91 را با شعار «محمد رسول الله» آغاز می‌کنند.

بازیاری با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه در هنگام اذان تمامی کلاس‌های درس تعطیل هستند، بیان کرد: هنگام ظهر اذان ظهر به صورت مستقیم از بلندگوهای دانشگاه پخش خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه علمی کاربردی ورامین با اشاره به اهمیت فرهنگ قرآن در پژوهش‌های این دانشگاه، اظهار کرد: معتقدیم علم‌آموزی به تنهایی نمی‌تواند سعادت بشر را تضمین کند و آنچه ضامن سعادت انسان‌ها است، تهذیب نفس و تزکیه در کنار علم‌آموزی است و به همین دلیل در معاونت پژوهش مرکز بخشی از پژوهش‌ها را در جهت پژوهش‌های قرآنی تعریف کرده‌ایم.

وی با روشن خواندن چشم‌انداز پژوهشی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، تصریح کرد: تعداد مقالات پژوهشی ارائه شده این مرکز در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی بیش از حد انتظار بوده و قطعا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و فعال‌تر سازی انجمن‌های علمی چشم‌انداز پژوهشی روشنی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول