اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سیرجان عنوان کرد

اختصاص 5 میلیارد ریال به طرح‌های هادی روستایی سیرجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سیرجان گفت: برای اجرای طرح هادی روستایی‌ در شهرستان سیرجان 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

اختصاص 5 میلیارد ریال به طرح‌های هادی روستایی سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محسن آرش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای طرح هادی روستایی‌ در شهرستان سیرجان 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی ابراز داشت: این مبلغ از اعتبارات ملی به میزان 33 میلیارد ریال و از اعتبارات استانی 17 میلیارد ریال به روستاهای دارای دهیاری پرداخت شد تا طرح هادی در آنان با جمعیت 15 هزار نفر اجرا شود. 

آرش اعتبار اختصاص یافته را با 40 درصد افزایش نسبت به سال گذشته عنوان کرد و افزود‌: با هدف توجه ویژه به دهیاری‌ها وعمران و آبادانی روستاها طرح هادی در اولویت خدمات‌رسانی به مردم روستاها است و تا‌کنون 38 روستا واجد شرایط طرح هادی اجرا شده است.

وی گفت‌: ‌سال جاری نیز 32 روستا طرح هادی با اجرای ‌بهسازی‌، جدول‌گذاری‌، آسفالت و احداث پارک با اعتبار اختصاصی به اتمام و 85 درصد روستاهای واجد شرایط شهرستان سیرجان سال جاری طرح هادی آنها به پایان می‌رسد.

آرش از گازرسانی به 60 روستای واجد شرایط با جمعیت 6 هزار و 330 خانوار‌ خبر داد و ابراز داشت‌: 60 درصد این روستاها‌ ‌که واجد شرایط گازرسانی بودند انجام شده‌ و با اتمام عملیات گازرسانی به بخش گلستان سیرجان که در مرحله انتخاب پیمانکار است، 80 درصد روستاهای سیرجان که واجد شرایط در انشعاب هستند از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار ساکن از نعمت آب شرب سالم و برق بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول