اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

ملایر رتبه نخست همدان را در احداث مسکن و جذب اعتبارات دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: ملایر رتبه نخست استان همدان را در احداث مسکن و جذب اعتبارات دارد.

ملایر رتبه نخست همدان را در احداث مسکن و جذب اعتبارات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در شورای تأمین مسکن و حمل و نقل شهرستان ملایر با بیان اینکه 4 هزار و 346 واحد مسکونی در شهرستان ملایر آماده بهره‌برداری است، افزود: این واحدها شامل مسکن مهر، شهرهای زیر 25 هزار نفر، بافت فرسوده و خودمالکان است.

وی عنوان داشت: از این تعداد یک هزار و 243 واحد مسکن روستایی و 97 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 3 هزار و شش واحد مسکونی نیز شامل تعاونی‌های مسکن مهر، خودمالکان، خودمالکان شخصی و بافت فرسوده در شهر ملایر آماده واگذاری است.

معاون فرماندار ملایر تصریح کرد: در بافت فرسوده شهر ملایر تاکنون یک‌هزار و 233 واحد مسکونی با اعتبار 236 میلیارد و 918 میلیون ریال در بانک مسکن و 343 واحد با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال در بانک سپه عقد قرارداد شده و در مجموع، یک‌هزار و 576 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر ملایر نیز با تسهیلات پرداختی 260 میلیارد و 709 میلیون ریال در حال ساخت است.

وی همچنین بر اتمام آماده‌سازی و آسفالت معابر مسکن مهر ملایر و تکمیل اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرک مسکن تأکید کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده در بخش مسکن هم‌اکنون این شهرستان رتبه نخست استان را در احداث مسکن و جذب اعتبارات دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول