اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

اعتبارات فرهنگی سازمان تبلیغات بسیار کم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی سازمان تبلیغات بسیار کم است، گفت: همه ما موظف به برگزاری مطلوب برنامه‌های فرهنگی هستیم.

اعتبارات فرهنگی سازمان تبلیغات بسیار کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر به‌طور رسمی به خانه خود در مجتمع فرهنگی قرآنی اسباب‌کشی کرد.

پنجشنبه شب با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امام جمعه و فرماندار بهشهر و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مجتمع فرهنگی- قرآنی تبلیغات اسلامی بهشهر به‌طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاح این واحد اداری، نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بهشهر، گفت: ساخت چنین فضاهایی منشاء خیرات و برکات برای شهرستان است و تاثیر بسزایی در گسترش فعالیت‌های مذهبی و آیینی خواهد داشت.

آیت‌الله سید صابر جباری از احساس کمبود فضای آموزشی و تبلیغی در شهرستان گفت و اینکه با راه‌اندازی مجتمع فرهنگی قرآنی می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی ما بسیار کم است؛ خاطرنشان کرد: همه ما موظف به برگزاری مطلوب برنامه‌های فرهنگی هستیم و با اعتباراتی هر چند اندک هم می‌توانیم گامی به سمت گسترش مسائل فرهنگی برداریم.

وی، گریزی به برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد و تاثیر آن در مجامع بین المللی زد و گفت: این نشست، قدرت و اقتدار نظام و رهبری ما را به رخ جهانیان کشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: روسای ادارات تبلیغات اسلامی باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و در این راستا از حضور نمایندگان مجلس در ادارات و برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

به گفته حجت‌الاسلام سید محمد بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر، مجتمع فرهنگی قرآنی تبلیغات اسلامی در چهار طبقه با امکانات سالن کنفرانس، نمازخانه، سایت تبیان و... در فضایی با زیربنای 950 متر مربع و با اعتبار 360میلیون تومان طی دو سال ساخته شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول