اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

مصلای سلسله برای تکمیل به 150میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: مصلی سلسله به 150میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مصلای سلسله برای تکمیل به 150میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید جلال موسوی‌تبار عصر امروز در نشست با خبرنگاران سلسله ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس در خصوص مصلی این شهرستان از توقف طرح ساخت مصلی شهرستان سلسله نیز انتقاد کرد و گفت: این طرح با پنج درصد پیشرفت کاری به علت نبود اعتبار متوقف شده است.

وی افزود: طرح مصلی نماز جمعه سلسله به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در این زمینه مسئولان و مردم باید تلاش جدی داشته باشند.

امام جمعه سلسله در ادامه با اشاره به لزوم توسعه مساجد به عنوان پایگاه‌های فرهنگی گفت: از مجموع 250 روستای این شهرستان 120 روستای آن فاقد مسجد هستند.

‌موسوی‌تبار خاطرنشان کرد: بر اساس معیارهای اعلام شده برای هر یک هزار نفر جمعیت وجود یک مسجد نیاز است که دراین شهرستان این شرایط اصلا برقرار نشده است.

وی اظهار داشت: الشتر به عنوان مرکز شهرستان سلسله دارای بیش از 32 هزار نفر جمعیت است، درحالی که دراین شهر تنها پنج مسجد وجود دارد در حالی که این شهر نیازمند 25 مسجد است.

امام جمعه سلسله با اشاره به جایگاه مساجد در رشد و توسعه فرهنگ دینی و مذهبی گفت: وجود مسجد در هر محله نقش مهمی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دارد و پناهگاه مناسبی نیز برای مومنان و جوانان عاشق دین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول