اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

دولت قسمتی از اعتبارات و بودجه را به اشتغالزایی اختصاص دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: دولت قسمتی از اعتبارات و بودجه را به اولویت اصلی کشور یعنی اشتغالزایی اختصاص دهد.

دولت قسمتی از اعتبارات و بودجه را به اشتغالزایی اختصاص دهد

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اشتغال و ازدواج با یکدیگر رابطه تنگاتنگ و نزدیکی دارند.

وی به بیان اینکه تا زمانی که مشکل بیکاری در جامعه حل نشود سایر اهرم‌های تشویقی نمی‌تواند منجر به افزایش نرخ ازدواج در جامعه شود، افزود: مسئولان راهکارهایی مانند تسهیلات ارزان قیمت را راهی برای تشویق جوانان به ازدواج می‌دانند اما این راهکارها به تنهایی نمی‌تواند موجب کاهش سن ازدواج و افزایش میزان ازدواج شود زیرا بیکاری یک عامل بازدارنده در این راستا است.

فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: برای ماندگاری زندگی‌های مشترک باید اشتغال پایدار در جامعه ایجاد شود تا تعداد کمتری از خانواده‌ها به سوی فروپاشی بروند.

وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در کشور گفت: همان قدر که مسائل فرهنگی تأثیر خود را افزایش سن ازدواج و کاهش میزان ازدواج بر جای گذاشته است.

حیاتی با اشاره به اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی پیامدهای بسیار منفی دارند، گفت: حل مشکل اشتغال می‌تواند تأثیر مثبت خود را بر افزایش میزان ازدواج به جا بگذارد.

وی ادامه داد: اگر دولت قسمتی از اعتبارات و بودجه را به اولویت اصلی کشور یعنی اشتغالزایی اختصاص دهد و هزینه بیشتر را صرف احداث کارخانه واحدهای خدماتی کند، بخش عمده‌ای از مشکل بیکاری جوانان رفع می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول