اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد

ابلاغ 100 درصد باقیمانده اعتبارات طرح‎های ماندگار در ماه‎های آتی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: باقیمانده اعتبارات طرح‎های ماندگار تا سقف 100 درصد در ماه‌های آتی ابلاغ خواهد شد.

ابلاغ 100 درصد باقیمانده اعتبارات طرح‎های ماندگار در ماه‎های آتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های مهر ماندگار گلستان که با حضور مدیران کل دستگاه‎های اجرایی برگزار شد، با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای اتمام طرح‎های مهر ماندگار اظهار داشت: ضروری است اعتبارات استانی و ملی این طرح‎ها به صورت کامل تخصیص یابد تا پروژه‎ها به موقع به بهره‎برداری برسند.

وی تصریح کرد:‌ مرحله اول تخصیص اعتبارات تملک ‎دارایی‎های سرمایه‎ای مربوط به طرح‎های ماندگار استان گلستان در تاریخ اول شهریور 1391 به خزانه‎داری کل کشور ابلاغ شده است.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: باقیمانده اعتبارات طرح‎های ماندگار تا سقف 100 درصد در ماه‎های آتی ابلاغ خواهد شد.

دادبود ادامه داد: مهم‌ترین فعالیت استان تامین منابع استانی، ملی و از ردیف‌های متمرکز برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار است و البته برای اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این طرح‎ها از منابع فروش اوراق مشارکت، فروش یا تهاتر سهام دولتی تامین خواهد شد.

به گفته وی اعتبار استان در سطح ملی از هر حیث در پیشبرد مهر ماندگار یک اصل مهم است.

دادبود با اشاره به تاکیدات استاندار در جلسه مبنی بر اینکه فعال نگه داشتن پروژه‎های مهر ماندگار در هر شرایطی مورد توجه مدیران استان باشد افزود: گزارش آخرین وضعیت پروژه و اعتبارات تخصیصی تا فردا به این معاونت اعلام شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان اعلام کرد: برنامه بازدیدی در هفته چهارم آبان ماه محرابیان دستیار ارشد رئیس جمهور در طرح‎های مهر ماندگار به اتفاق معاونان وزراء در استان حضور پیدا خواهند کرد و بر اساس آن استان ارزیابی می‎شود.

دادبود بر تلاش بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار در گلستان تاکید کرد و افزود: به مدیران و عوامل اجرایی موفق در پروژه‎های مهر ماندگار توسط رئیس جمهور نشان دولتی و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

در این جلسه مدیران دستگاه‎های اجرایی آخرین وضعیت پروژه‎های مهر ماندگار را ارائه کردند که دستورات لازم برای پیگیری داده شد.

37 عنوان پروژه مهر ماندگار استان گلستان است که شامل پروژه‎های بیمارستانی و مراکز درمانی، احداث راه‎آهن، پروژه‎های محرومیت‎زدایی بسیج‎ سازندگی، آبرسانی به شهرها، زهکشی و احداث سد، سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی و ورزشی و توانبخشی ایثارگران، هتل و مجتمع گردشگری و مرکز هوانوردی عمومی است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول