اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار

خبرگزاری فارس: در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خشم و انزجار خود را در تجمع اعتراض‌آمیزی به جهانیان نشان دادند.

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، ‌اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز در محل "میدان قایق" این دانشگاه بار دیگر، انزجار و خشم شدید خود را از این حرکت قبیح و ضددینی اعلام داشته و با آتش‌زدن پرچم رژیم جعلی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار، ندای «لبیک یا محمد» را به گوش جهانیان رساندند.

در این تجمع، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، ‌«مرگ بر اسرائیل» ،«یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «لبیک یا رسول‌الله»، «جانم فدایت یا رسول‌الله»، «ما پیرو پیغمبریم، حامی این کشور و این رهبریم» از سوی تجمع‌کنندگان سر داده شد.

در این تجمع چند صد نفری، معاون فرهنگی، اجتماعی  و دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اظهار داشت: بی‌تردید لابی رژیم صهیونیستی پس از اینکه موج بیداری اسلامی کشورهای منطقه را دریافت، شرایط را برای خود سخت‌تر از گذشته دیده است و بر همین اساس جنگ روانی دیگری را در دستور کار خود قرار دادند.

عباس توان افزود: این جنگ روانی صهیونیست‌ها، آمریکا و اروپا با طراحی و پخش فیلم موهن و توهین آمیز نسبت به عزیزترین فرد نزد خدا و انتشار مجدد کاریکاتورهای موهن نشان از این دارد که جنگ مذهبی در این کشورها از مدیریت خاصی برخوردارست و به قولی این بازندگان تهدیدهای نظامی اینک به نوعی دیگر شمشیر از رو بسته‌اند.

وی تصریح کرد: امروز از آمریکای جنایتکار کشوری به وجود آمده که مورد نفرت همگان قرار گرفته و از دور به آن نگاه کرده و سوء‌استفاده‌های خاص خود را می‌کند، استفاده از صنعت سینمای هالیوود یکی از راه‌های بزرگ مبارزه با مذهب شناخته شده و امروزه سعی دارد قدرتش را پس از اکران فیلم‌های تخیلی و آخرالزمانی اینگونه نشان دهد اما افسوس که فوران موج بیداری اسلامی هنوز کاهش پیدا نکرده و نظام سلطه را همچنان به انزوا کشیده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی  و دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با بیان اینکه آمریکا، غرب و صهیونیسم باید بدانند که دیگر تعارض رفتاری آنان برای مستضعفان جهان روشن شده و فریبکاری آنان دیگر فاقد اثر است، یادآور شد: مسلمانان جهان باید بدانند که جنگ اسلام و کفر یک جنگ حقیقی است و تنها راه نجات بشریت، تمسک به راه محمد (ص) و کتاب او قرآن و ایستادگی در مقابل آمریکا و صهیونیسم است.

توان بیان کرد: عزت و شرف ما مسلمانان در گرو پاسداشت حرمت از حریم محمد (ص) و ایستادگی در مقابل دشمنان او است و مطمئن باشید که پیروزی از آن محمد (ص) است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسلمانان دنیا عکس‌العمل جدی و قاطعانه‌ای در برابر هتک حرمت نبی مکرم اسلام داشتند، تأکید کرد: در مقابله با این اقدام موهن انسجام و وحدت مطلوبی بین فرق اسلامی شکل گرفت و همه یک صدا این اهانت را محکوم کرده و نسبت به آن اعتراض کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی  و دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خاطرنشان کرد: امروز آبروی سازندگان این فیلم و حامیان آنها در دنیا رفته است، غربی‌ها و دست اندرکاران این پروژه به بهانه آزادی بیان احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کردند.

در ادامه این تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان، بیانیه هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، ‌اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار قرائت شد.

در این بیانیه آمـده است: مـا اساتید، کارکنان و دانشجویان آگاه و همیشه در صحنه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ضمن عرض تعزیت این مصیبت بزرگ به ساحت قدسی حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای و همه مسلمان، از مسئولان جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که در دفاع از اسلام عزیز و انزجار از این اقدام نفرت‌انگیز از هیچ‌گونه اقدامی فروگذار نکنند و ایمان داریم که آتش خشم مسلمین هر روز فروزان‌تر خواهد شد و به زودی پایه‌های کاخ مستکبران روسیاه را خواهد سوزاند.

در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان، اساتید و هیئت رئیسه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، انزجار و خشم خود را از این حرکت قبیح و ضد دینی با آتش زدن پرچم رژیم جعلی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و سردادن ندای «لبیک یا محمد» ندای طنین‌انداز خود را باری دیگر به گوش جهانیان رساندند.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول