اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه:

مداحان در شناساندن شخصیت پیامبر (ص) تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و اخلاق علمیه قم از وعاظ و مداحان خواست تا در محرم و صفر امسال برای شناساندن شخصیت نورانی حضرت محمد (ص) تلاش کنند.

مداحان در شناساندن شخصیت پیامبر (ص) تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام حسین انصاریان ظهر امروز در مراسم دهه کرامت در بقعه «برفجان» این شهرستان با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان، اظهار کرد: انسان در صورتی که نتواند طبق قرآن و ارزش‌های بیان شده در روایات و دعاها عمل خود را منطبق کند قطعاً به هیزم جهنم تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام دانش آینده جهان تا ابدیت در قرآن است، ابراز کرد: شمار شگفتی‌های قرآن بسیار زیاد و بر فراز علوم قرار دارد.

این استاد حوزه ریشه تمام مشکلات عالم را در نبود معرفت قرآنی دانست و تصریح کرد: بدون قرآن امکان برتری در برابر گناه برای انسان وجود ندارد و طبق فرموده حضرت علی (ع) تمام آینده جهان در قرآن وجود دارد.

وی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) افزود: مقدس‌ترین دفاع و حرکت، دفاع از وجود پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) است که از طرف آمریکا مورد هجوم قرار گرفته است.

شیخ انصاریان شناخت شخصیت نورانی پیامبر (ص) را برای تمام ملت‌های مسلمان واجب خواند و بیان کرد: دفاع از شخصیت پیامبر (ص) در مقابل هجوم آمریکا و صهیونیسم‌ها واجب است.

وی در ادامه از وعاظ و مداحان خواست تا در محرم و صفر امسال برای شناساندن شخصیت نورانی حضرت محمد (ص) تلاش کنند.

در پایان این مراسم کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و حوزه علمیه سیاهکل بر زمین زده شد. همچنین هدایایی نیز به رسم یادبود از طرف هیئت امنای بقعه برفجان سیاهکل به فعالان و برگزیدگان  قرآنی و طرح نشاط معنوی اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول