اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

جسارت نشریه فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: جسارت نشریه فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نمی‌ماند.

جسارت نشریه فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامند با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در کشور اظهار کرد: گنجینه معنوی ملت ایران تاکنون تکیه بر ارزش‌های ناب و ارزشمند دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز با تمام توان و اراده مضاعف خویش برابر تک‌تک تحریم‌ها و ناملایمات برخی از کشور‌ها ایستادگی کرده و از حریم نظام اسلامی پاسداری می‌کنند.

امام جمعه رامند با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان با توکل و ایمان قوی نیرو‌های متجاوز و بعثی را به شکست مفتضحانه‌ای وادار کردند، تصریح کرد: امروز تمام پیشرفت‌ها و افتخاراتی که جمهوری اسلامی با جدیت به آنها دست یافته و در حال صعود است مرهون رشادت‌ها و سرافرازی‌های دلاوران جبهه‌های حق علیه باطل است.

انصاری ادامه داد: اشتیاق آحاد جوانان و نوجوانان بسیجی در آغازین ایام دفاع مقدس برای شرکت در جبهه‌های حق علیه باطل بسیار دیدنی و حاکی از لطف و عنایت الهی بود.

وی با اشاره به تعرض و جسارت نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) عنوان کرد: غربی‌ها با اینگونه جسارت‌های وقیحانه و بسیار زشت نسبت به خاندان مقدس اهل بیت (ع) به خوبی آشکار کردند که در پاسداری از حریم آزادی یاوه‌گو و بی‌توجه هستند.

امام جمعه رامند اضافه کرد: خروش و انزجار یکپارچه ملت‌های مسلمان در پنج قاره جهان به خوبی نشان داد که آحاد ملت یک میلیاردی مسلمانان هیچ‌گاه در اصول مشترک با یکدیگر اختلاف نداشته و در تمام حالات و عرصه‌ها نسبت به بی‌احترامی به خاندان پیامبر اکرم (ص) خروشیده و خشمگین می‌شوند.

انصاری با تأکید بر عنایت تمام نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی به مسئله توسعه فرهنگی بقاع و اماکن متبرکه در استان‌های مختلف کشور تصریح کرد: وجود نوادگان و فرزندان ائمه اطهار (ع) در کشور ایران نعمتی بزرگ و ارزشمند برای تک‌تک شیعیان است.

امام جمعه شهر شال نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال اظهار کرد: تجلی قدرت و اراده ملت ایران در ایام جنگ تحمیلی پدیدار و به رخ دشمنان کشیده شد.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شالی افزود: ملت ایران امروز نیز با اراده و تلاش بیشتر در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول