اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد

پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تسهیلات سرمایه در گردش در اسرع وقت به واحدهای تولیدی استان اردبیل در راستای تقویت این واحدها پرداخت خواهد شد.

پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی

حسین پیر‌موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از محل صندوق توسعه ملی 10 میلیارد دلار تسهیلات بابت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی در سطح کشور تخصیص یافته است که درخواست متقاضیان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش توسط کمیته‌ای در هر استان بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته بعد از بررسی کارشناسی درخواست‌ها را بر اساس اولویت‌بندی به بانک‌های عامل طرف قرارداد وزارت صنعت، معدن و تجارت داده و بانک‌های عامل نیز پس از بررسی نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: این موضوع خبر خوشی برای واحدهای تولیدی است و خانه صنعت و معدن استان نیز به عنوان یکی از سه عضو این کمیته است و ما به صورت جدی تحقق موضوع پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را پیگیر هستیم.

 

توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دیگر

پیر‌موذن در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل برای ارتقای روابط اقتصادی با کشورهای دیگر بسیار جدی است و در سال‌های اخیر نیز گام‌های بلندی در این راستا برداشته است.

این مسئول تاکید کرد: در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه منعقد شده، سفر هیئت تجاری اردبیل به مجارستان در سال گذشته صورت گرفت و در آینده نزدیک نیز هیئت اقتصادی از این کشور به اردبیل سفر خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سفر هیئت اقتصادی از اردبیل به کشور ترکیه برای عملیاتی کردن قرارداد خواهر‌خواندگی اردبیل با شهر بورسای ترکیه و نیز سفر به کشور روسیه برای پیگیری‌های لازم جهت آغاز فعالیت کنسرسیوم ایروس که در سفر هیئت اقتصادی اردبیل به کشور روسیه مورد توافق طرفین قرار گرفت از جمله برنامه‌های اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل در راستای گسترش روابط اقتصادی با کشورهای دیگر در آینده نزدیک است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول