اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

صاحبان صنعت برای پرداخت آسان‌تر تسهیلات خوش حساب باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پرداخت بهتر و آسان‌تر تسهیلات از سوی بانک‌ها، صاحبان صنعت در کهگیلویه و بویراحمد خوش حساب باشند.

صاحبان صنعت برای پرداخت آسان‌تر تسهیلات خوش حساب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و 21 صنعتگر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: در حالی که به فرموده رهبری عزیز سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی است، جذب سرمایه‌گذار، کار کردن روی افزایش توان ظرفیت تولیدی و اشتغال، جذب مشارکت سرمایه‌گذار خارجی، ملی و استانی نیازی اساسی برای این استان است.

صابری تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، بخش خصوصی باید با تمام توان و با آینده‌نگری و برنامه با همه تحریم‌ها، تهدیدها، فشارها و تبلیغات دشمنان در وهله نخست برای نگهداری وضعیت موجود و سپس برای راه‌اندازی کارخانجات راکد، فعال‌تر کردن بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی نیمه فعال و صنایع قابل گسترش تلاش و همت خود را به کار گیرند و چند برابر کنند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد انحصار طلبی، بخشی‌نگری، منیت و یک‌جانبه‌نگری در هر بخش و عرصه‌ای را آفت دانست و گفت: دغدغه امروز تولید، اشتغال، خودکفایی و استقلال است و برای تحقق این امر توسعه صنایع مختلف کوچک و بزرگ، بنگاه‌های اقتصادی زودبازده، مشاغل خانگی و صنایع دستی و بومی به موازات هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی به صنعتگران گفت: شما نقش مهم و اساسی در تولید و اشتغال دارید و در خط مقدم اقتصادی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن هستید و باید در این راستا قدم‌های خود را محکم‌تر بردارید و تلاش کنید از سرمایه‌هایی که هزینه می‌شود علاوه بر اشتغال، تولید و برگشت سرمایه، سود دهی خوبی عاید خود و برای جامعه داشته باشد.

صابری به تسهیل در روند کار و پرداخت تسهیلات بر اساس دستورالعمل‌ها و قانون به بنگاه‌های مشکل‌دار و قابل توسعه به بانک‌های عامل تاکید و به صنعتگران در بازگشت سرمایه و معوقه‌های بانک‌ها هم توصیه کرد.

وی فعال‌تر کردن و استفاده از تمام ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان، پرداخت تسهیلات به صاحبان متقاضی توسعه طرح‌ها، تامین منابع ارزی و ریالی برای تامین مواد اولیه در داخل و قطع وابستگی به خارج، قسط‌بندی مجدد آن‌هایی که معوقه دارند، پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه در گردش و بخشودگی جریمه‌ها به بانک‌های عامل تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صاحبان صنعت استان هم تاکید کرد: خوش حساب باشید چرا که بانک‌ها با طرف معامله خود که خوش نام و خوش حساب باشند و نسبت به پرداخت اقساط خود به موقع اقدام کنند با وجود محدود بودن منابع بانکی توجه دارند زیرا باعث می‌شوند تا فعالیت بانک‌ها در چرخه اقتصاد استمرار یابد.

در این نشست تک تک صنعتگران مشکلات خود را با بانک‌های طرف معامله و قرارداد خود مطرح کردند و از سوی استاندار دستورات لازم صادر و مصوب شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول