اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس خبر داد

تعامل مجلس و دولت برای تامین سرمایه در گردش صنعت

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت:‌ مجلس و دولت به تعامل‌های خوبی درباره تامین سرمایه در گردش و اینکه امکان واریز چگونه باشد دست یافتند.

تعامل مجلس و دولت برای تامین سرمایه در گردش صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری به همراه نماینده مردم ابهر و خرم‌دره  و نماینده مردم سقز و بانه از شهرک صنعتی شماره یک ساری بازدید کرد.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در این دیدار اظهار داشت:‌ بعضی از مشکلات صنعتی ممکن است ویژه یک اقلیم و محدوده خاص جغرافیایی باشد.

محمدرضا خان‌محمدی ادامه داد: مشکلات حوزه صنعت به صورت جدی رصد می‌شود و در آغاز کار مجلس هم در جلسات علنی و غیرعلنی در خدمت وزرا و مسئولان مرتبط بودیم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس افزود:‌ حتی آخرین هفته کاری مجلس در هفته گذشته با تلفیقی از رئیس کمیسیون صنایع، کمیسیون اصل 90 و کمیسیون اقتصادی در خدمت وزیر اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و مدیر بانک مرکزی بودیم و وزیر هم بر مسئله سرمایه در گردش تاکید داشت.

خان‌محمدی متذکر شد:‌ مجلس و دولت به تعامل‌های خوبی درباره تامین سرمایه در گردش و اینکه امکان واریز چگونه باشد دست یافتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های مجلس، نحوه اعتبارات سرمایه در گردش صنعت است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول