اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بانک تجارت استان مرکزی

300 میلیارد ریال به تامین سرمایه در گردش واحدها اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک تجارت استان مرکزی از اختصاص 300 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خبر داد.

300 میلیارد ریال به تامین سرمایه در گردش واحدها اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سلیمان توکلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه  ایرانی نام‌گذاری شده که حمایت از صنعتگران و کارآفرینان برای تحقق این شعار از ضروریات است.

وی تصریح کرد: بانک تجارت در راستای تحقق شعار امسال خدمات خوبی را برای تولیدکنندگان، کارآفرینان و بخش کشاورزی در نظر گرفته است که در قالب تسهیلات و با تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در اختیار واحدها قرار خواهد داد.

مدیر شعب بانک تجارت استان مرکزی افزود: 300 میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی از سوی بانک تجارت اختصاص یافته است که تاکنون 200 میلیارد ریال آن در کارگروه اشتغال مصوب و با ظرفیت‌سنجی در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

*حمایت از تولید موجب اشتغال جوانان و شکوفا شدن اقتصاد می‌شود

توکلی تاکید کرد: امروز کشور در شرایط بسیار سختی قرار گرفته و در این شرایط حمایت از تولید موجب اشتغال جوانان و شکوفا شدن اقتصاد می‌شود افزود: باید با تلاش و همت از این شرایط سخت گذر کنیم که اگر همه دست در دست هم دهند و این مرحله را پشت سر بگذاریم بدون شک در آینده به کشور هیچ آسیبی نخواهد رسید.

مدیر شعب بانک تجارت استان مرکزی ادامه داد: تولید داخلی سبب اشتغال پایدار می‌شود و به دنبال آن قطع وابستگی اتفاق خواهد افتاد و ما به عنوان یک واحد اقتصادی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم شعار امسال را که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است تحقق بخشیم. 

وی ادامه داد: تسهیلات اختصاص یافته به مشاغل خانگی و خود اشتغالی نیز 30 میلیارد ریال است که تاکنون 80 درصد آن محقق شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه 20 درصد باقی مانده نیز محقق شود.

مدیر شعب بانک تجارت استان مرکزی با اشاره به وظایف بانک تجارت در پرداخت تسهیلات مسکن مهر بیان داشت: سهمیه بانک تجارت در این بخش یک هزار و 402 واحد است که در حال حاضر تمامی سهمیه پرداخت شده است.

توکلی با اشاره به مطالبات بانک تجارت خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بانک تجارت کم‌ترین حجم مطالبات معوقه را دارد که این میزان بین شش تا هفت درصد است.

*بانک تجارت از پاک‌ترین بانک‌های کشور

وی بانک تجارت را از پاک‌ترین بانک‌های کشور دانست و افزود: تمامی تسهیلات پرداختی از سوی این بانک با نظارت مستمر و غیر محسوس کارشناسان پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک تجارت استان مرکزی کیفی‌سازی شعبات بانک را از اصلی‌ترین برنامه‌های این بانک عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول