اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن ایلام خبر داد

حمایت مالی از صنعت ایلام / اختصاص 150 میلیارد ریال تسهیلات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به اختصاص 151 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان ایلام در سال 91 گفت: صنعت ایلام حمایت مالی می‌شود.

حمایت مالی از صنعت ایلام / اختصاص 150 میلیارد ریال تسهیلات

علی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی برای توسعه بخش صنعت برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تزریق اعتبار به واحدهای صنعتی استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در این راستا برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

مهدوی تصریح کرد: اختصاص 151 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان ایلام در سال 91 گوشه‌ای از تلاش‌های انجام شده این دستگاه اجرایی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: این میزان اعتبار در راستای حمایت از تولیدات صنعتی، سرمایه‌گذاری و اشتغال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از نیمه دوم سال 1390 تاکنون تعداد 114 فقره واحد تولیدی صنعتی را به منظور تأمین نقدینگی به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌‌گذاری استان ایلام معرفی کرده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول