اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

12 هزار نفر از فرهنگیان لرستان برای دریافت تسهیلات مسکن ثبت نام کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: 12 هزار نفر از فرهنگیان لرستان جهت دریافت تسهیلات مسکن فرهنگیان ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 700 نفر واجد شرایط هستند.

12 هزار نفر از فرهنگیان لرستان برای دریافت تسهیلات مسکن ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی ماکنعلی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان در خرم‌آباد ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت: در سطح لرستان بیش از 29 هزار فرهنگی وجود دارد.

وی افزود: زمینه‌سازی برای تأمین مسکن فرهنگیان فاقد واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بانکی یکی از برنامه‌های محوری این نهاد است.

وی افزود: در همین ارتباط حدود 12 هزار نفر از فرهنگیان استان لرستان برای استفاده از تسهیلات ساخت مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 700 نفر شرایط لازم و قانونی برای استفاده از این امکانات را داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: بر اساس طرح تدوین شده آموزش و پرورش استان لرستان و با همکاری بانک‌ها تسهیلات ویژه 100 میلیون ریالی برای ساخت مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود و آموزش و پرورش استان لرستان نیز با هدف ایجاد اطمینان خاطر و تأمین نظر بانک‌ها، به صورت مستقیم ضمانت تسهیلات پرداختی و پرداخت اقساط وام متقاضیان را بر عهده خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل مدیران و مربیان مدارس در استان لرستان آغاز شده و همکاری و همراهی اولیا با آموزش و پرورش نوید سالی پربرکت و موفق را برای دانش‌آموزان می‌دهد.

ماکنعلی با اشاره به آغاز سال تحصیلی پایه جدید ششم در مقطع ابتدایی گفت: با اجرای نظام جدید آموزشی 3-3-6 بیش از 25 هزار دانش‌آموز لرستانی امسال در پایه ششم ابتدایی تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تحول بنیادین اجرا شده در آموزش و پرورش تمام بخش‌های آموزشی، پرورشی، فضاها، تجهیزات و نیروی انسانی را شامل می‌شود و نقش موثری در ارتقای سطح علمی و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش خواهد داشت.

وی یادآورشد: امسال در همین ارتباط هفت هزار و 200 معلم برای حضور در کلاس‌های پایه دوم و ششم ابتدایی آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند، چرا که کلاس‌های پایه ششم در قالب آموزش‌های هوشمند اداره می‌شوند.

همکاری و همراهی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان برای بهره‌برداری از فضاهای آموزشی نوساز و همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات بانکی ساخت مسکن فرهنگیان از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول