اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی گناباد خبر داد

اختصاص 58 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد از انعقاد قرارداد 100 درصدی تسهیلات ابلاغی طرح توسعه بخش کشاورزی با بانک عامل در گناباد خبر داد.

اختصاص 58 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی گناباد اظهار داشت: حدود پنج هزار و 900 نفر از مردم شهرستان برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: تمام طرح‌ها در حوزه آب و خاک، آبخیزداری، باغبانی، زراعت، شیلات، صنایع تبدیلی، مکانیزاسیون و دامپروری پس از ارسال به دبیرخانه کارگروه و  تایید کمیته فنی، برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

فرماندار گناباد گفت: برای این طرح‌ها 407 میلیارد و 105 میلیون ریال اعتبار مصوب شده است.

صفایی یادآور شد: تاکنون 619 طرح با اعتباری بالغ بر 274 میلیارد و 559 میلیون ریال به بانک معرفی شده که از این میان یارانه 295 طرح با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد و 423 میلیون ریال به تصویب بانک عامل رسیده است.

وی اضافه کرد: از مجموع طرح‌های مصوب نیز تاکنون قسط اول تسهیلات 221 طرح با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد و 639 میلیون ریال آزاد شده است.

فرماندار گناباد گفت: علاوه بر طرح‌های یادشده، برای کاشت سماق در دو هزار و 50 هکتار از اراضی شیب‌دار منطقه سیاه کوه گناباد نیز برنامه‌ریزی شده است.

صفایی اظهار کرد: به استناد صورتجلسه ستاد اجرایی کارگروه توسعه خراسان رضوی واگذاری این اراضی به واجدان شرایط به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول